Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
3.5.2018
PROVYS rozvíjí vedení

Tým vedení divize PROVYS prošel kurzem s cílem sjednotit pohled na priority rozvoje. více>>

6.4.2018
Bisnode ladí obchod

Bisnode Česká republika zahájil školení zaměřená na aktivní prodej svých řešení. více>>

23.3.2018
ORIWIN školí prezentace

Pro slovenskou společnost ORIWIN jsme realizovali školení s cílem zlepšit prezentační dovednosti. více>>

8.12.2017
Telegrafia piluje Time management

Telegrafia školí své zaměstnance jak lépe a efektivně organizovat svůj časový prostor. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Naše poslání je pomáhat na cestě vzhůru

Firmy jsou tvořeny lidmi. Každému firemnímu subjektu se daří na trhu tak, jak kvalitní je jeho personální obsazení a organizace. V ČR externí investice do personálních projektů, vzdělávaní a na osobní rozvoj zaměstnanců každý rok v přímých nákladech přesahují částku 11 miliard Kč. Další miliardy jsou vedlejší náklady spojené s absencí zaměstnance na pracovišti v době vzdělávání a dalšími souvisejícími výdaji. Otevřenou otázkou zůstává: „Jsou tyto náklady vynaloženy efektivně?“

Podle průzkumu má pouze 3,6% subjektů zpracovaný dlouhodobý personální rozvojový plán, který obsahuje alespoň tři základní body:

  1. soupis ideálního stavu znalostí a dovedností na jednotlivé pozice ve firmě,
  2. podle aktuálního personálního obsazení mapu současného stavu znalostí a dovedností,
  3. plán přechodu mezi aktuálním a cílovým stavem se zapracováním alespoň základních rizik.

Pouze výjimečně však vzdělávací plány počítají se zaměstnancem jako s unikátní entitou, která má již na vstupu procesu své dovednosti a především unikátní osobnostní a psychologické předpoklady, které určují možnosti vstřebávání nových znalostí. Samostatnou kapitolou je pak existence kalkulace návratnosti investice do rozvoje zaměstnance.

 

Možná se 3,6% může zdát málo, ale uvědomme si, čím vším jsou firemní personalisté zavaleni, ať již je to legislativou vynucená administrativa kolem všech osob, primární proces získávání nových zaměstnanců, účast v nikdy nekončících hodnoceních zaměstnanců a čas vyslechnout každého, kdo o to požádá. Cokoliv navíc je malý zázrak.

Zde začíná poslání společnosti Wiseman – společně s klientem docílit při zachování nebo snížení nákladů investovaných do personální oblasti vyššího efektu. Více znalostí, větší přínos pro firmu a větší spokojenost zaměstnance nad svým rozvojem. Primární cílové skupiny jsou ty, které zásadně ovlivňují výkonnost a příjmy společnosti. Obvykle to bývá management na všech úrovních a obchodní pozice. U specifických předmětů podnikání to mohou být však další pozice, které přicházejí do přímého kontaktu s klienty nebo dodavateli a zásadně se podílejí na tvorbě hodnoty společnosti.

Firmy jsou tvořeny lidmi, naším posláním je pomáhat jim na cestě vzhůru.


Další odkazy

Přihlásit se na veřejný kurz

Termíny veřejných kurzů

Domluvit si firemní kurz pouze pro Vaši společnost

Nabídka našich služeb

 

 


Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

28.-29.5.2018 Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: Praha
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

6.-7.6.2018
Standardy komunikace supportu

Místo konání: Praha
Dvoudenní kurz se zaměřuje na profesionalizaci komunikace pracovníků supportu v rámci celého procesu.
více>>

12.-13.6.2018 Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením
Místo konání: jižní Morava
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>

18.6.2018
Prospect call

Místo konání: Praha
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>


Katalogy ke stažení více>>

 

  2010 Copyright Wiseman, s.r.o., info@wiseman.cz