Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
4.1.2021
Otevřené kurzy od konce ledna

Očekáváme obnovení konání otevřených kurzů na konci ledna 2021. Jejich konání je podmíněno uvolněním restrikcí na hotelová a restaurační zařízení. více>>

7.10.2020 Techniky verbálních manipulací
Posledním otevřeným kurzem před nástupem COVID restrikcí je kurz Techniky verbálních manipulací. více>>

25.6.2020
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. pokračuje ve školí týmů na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

8.6.2020
Asseco školí management

Pro společnost Asseco Solutions, a.s. realizujeme další školení speciálně zaměřená na roli středního managementu. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Kde nás najdete?
Kontakty

Tel: +420 731 711 117
E-mail: info (zavináč )wiseman.cz
 

Adresa firmy

Wiseman, s.r.o.
Meduňková 539/27
621 00 Brno

Údaje zapsané v obchodním rejstříku
I
Č: 276 75 033
DIČ: CZ276 75 033
Zapsána do obchodního rejstříku vedeného u Krajského soudu v Brně, v oddílu C, vložka číslo 51071

 

Bankovní spojení

Československá obchodní banka, a.s.
Číslo účtu: 202013272, kód banky: 0300
 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

2-3.2.2021 Strategie IT firmy v době recese
Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>

9.-10.2.2021
Manažerská akademie I. - práce s jednotlivcem

Místo konání: jižní Morava
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

11.-12.1.2021 Organizace supportu zákazníků
Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je seznámit účastníky s organizací procesu supportu, aby přinášel zákazníkům co největší spokojenost s řešením jejich požadavků a zároveň společnosti významný zisk.
více>>

16.-17.2.2021
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>


Katalogy ke stažení více>>