Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
25.6.2020
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. pokračuje ve školí týmů na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

10.6.2020
Otevřené Prezentační dovednosti

Prvním otevřeným školením po COVIDu byl kurz Prezentačních dovedností. více>>

8.6.2020
Asseco školí management

Pro společnost Asseco Solutions, a.s. realizujeme další školení speciálně zaměřená na roli středního managementu. více>>

25.5.2020
Po COVIDu jedeme

Školení jsou po přestávce vynucené opatřeními COVIDem v plném proudu. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
 
Vzdělávání a rozvoj

Ke každému z 31 připravených kurzů je možné zvolit také vzdělávací formu. Umožňujeme tak zákazníkům maximálně vyjít vstříc při jejich individuálních potřebách rozvoje. Každá ze vzdělávacích služeb v sobě nese především dva klíčové parametry: a) efektivita osvojení dovedností školeným b) cenová výhodnost na jednu proškolenou osobu. Tyto parametry jsou u školících formátů v protichůdném poměru. Čím je přenos méně efektivní, tím je výhodnější cena na jednoho proškoleného člověka.

 

Realizaci vzdělávacích služeb si můžete vybrat v následujících formách:

 

·         Koučing

·         On case learning – vzdělávání na reálných případech firmy

·         Individuální konzultace (znalostní outsorcing)

·         Nácvik dovedností (prožitkové kurzy)

·         Školení firemní

·         Školení veřejné

·         Přednášky

·         Licencování kurzů

 

Koučing

Nejúčinnější forma vzdělávání. Zahrnuje systém pravidelných schůzek v dlouhodobém horizontu, které mají dovést koučovaného k dohodnutému cíli osobní změny. Řeší se koncepční, ale i operativní záležitosti. Kouč posouvá koučovaného k objevení správných postupů formou dialogu.

 

On case learning (na reálném případě firmy)

Aktuálně nejprogresivnější forma školení. Lektor se účastní života školeného. Znalosti a dovednosti jsou přenášeny na reálných příkladech z praxe školeného. Například příprava a nácvik na konkrétní prezentaci pro zákazníka, účast lektora na prezentaci jako pozorovatele a následné vyhodnocení.

 

Individuální konzultace (znalostní outsorcing)

Cílem služby je podle aktuální potřeby zákazníka poskytnout znalostní zázemí a konzultace k aktuální situaci. Četnost využití této služby se řídí plně potřebami klienta a nemá žádný pravidelný řád. Například potřebujete obhájit plán a potřebujete se poradit, jak ideálně postupovat.

 

Nácvik dovedností (prožitkové kurzy)

Kurzy jsou z 90% času orientované na praktické simulace procvičující určité znalosti v reálných situacích. Cílem této formy je prakticky upevnit dovednosti. Je zde využívána také intenzivní zpětná vazba. Příkladem může být nácvik oslovení nových klientů po telefonu. Cílová skupina je do 8 osob.

 

Školení firemní

Je zaměřeno na účastníky z jedné firmy. To umožňuje detailnější zaměření na problematiku klienta. Školení kombinuje jak přenos znalostí, tak jejich nácvik a transformaci na dovednosti prostřednictvím simulací. Cílová skupina je ideálně do 11 osob.

 

Školení veřejné

Je realizováno formou veřejně vypsaných termínů, kterých se účastní zaměstnanci více firem. Výhodou je možnost konfrontace zkušeností mezi účastníky. Školení kombinuje jak přenos znalostí, tak jejich nácvik a transformaci na dovednosti prostřednictvím simulací. Cílová skupina je ideálně do 11 osob.

 

Přednášky

Je to forma, která slouží k předávání znalostí velké skupině posluchačů najednou. V této formě je nezastupitelná. Ideálním využitím je vystoupení na konferenci s délkou do dvou hodin ke konkrétnímu tématu.

 

Licencovaní kurzů

Typ kurzu určený pro rozsáhlé korporace a školení stovek až tisíců lidí. U těchto kurzů jsou vybráni a připraveni interní školitelé. Ti pak školí s dodanými materiály. Firma odvádí „licenční“ poplatek za každého proškoleného. Součástí je i závazek využití konkrétního počtu licencí za časový úsek.


 Zpět na přehled služeb



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

15.-16.9.2020
Profesionální komunikace pro realizační role

Místo konání:jižní Morava
Cílem kurzu je zlepšit úroveň komunikace mezi realizační částí firmy a tím dosahovat v průběhu projektů/podpor větší spokojenosti.
více>>

22.-23.9.2020
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

1.-2.10.2020 Řízení krizových IT projektů
Místo konání: JM
Dvoudenní intenzivní kurz, zaměřený na schopnost zvládnout projekt, který se dostal do potíží.
více>>

6.-7.10.2020 Techniky manipulací
Místo konání: Praha
Dvoudenní kurz je zaměřený na rozpoznání, případně využití manipulativních technik v každodenním pracovním i soukromém životě.
více>>

14.-15.10.2020 Strategie IT firmy v době recese
Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>


Katalogy ke stažení více>>