Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
1.7.2023
OR-CZ školí komunikaci

Klíčoví konzultanti společnosti OR-CZ spol. s r.o. prošli školením komunikačních dovedností. více>>

21.6.2023
Komunikace v Telegrafii.

Ve firmě Telegrafia a.s. v Košicích jsme v průběhu jara realizovali sérii školení zaměřenou zlepšení komunikace pro konzultační a technické role. více>>

20.4.2023
Seyfor školí obchod.

Pro obchodníky a presales konzultanty z divize IT infrastruktury firmy Seyfor a.s. jsme realizovali školení s cílem zvýšit efektivitu prodeje. více>>

7.4.2023
AIMTEC školí komunikaci,

Další skupina lidí z AIMTEC, a.s. prošla kurzem Profesionální komunikace na projektech v rámci rozvoje soft-sklil dovedností. více>>

25.3.2023
Asseco školí management

Pro skupinu obchodníků ze společnosti Asseco Solutions a.s. jsme realizovali kurz zaměřený za zvýšení efektivity prodeje. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Školení školitelů

Kurz: I540

 

Cílem školení je přenést maximum znalostí na školené osoby v omezeném čase. K tomu je nutné zaujmout, udržet jejich pozornost a využít všech technik využitelných k ukotvení probíraných znalostí. Kurz probírá postupy profesionálního školitele od přípravy až po školení samotné.

 

Určení kurzu

·        Účastník: konzultant, který školí zákazníka; interní školitelé firem.

·        Úroveň znalostí problematiky: začátečník až pokročilý.

 

Cíle kurzu

Cílem kurzu je zdokonalit školitele a lektory v technice předávání informací o řešení potenciálním uživatelům. Jak postupovat, abychom na školeného přenesli co nejhlubší znalosti co nejefektivněji? Kurz zahrnuje cvičení jak obecných dovedností užitečných pro školení, tak speciální dovednosti používané ve spojitosti se školením konkrétních řešení.

 

Typ kurzu

Dvoudenní intenzivní kurz určený pro zaměstnance softwarových a IT společností, jejichž náplní práce je poskytovat školení.

 

Každý školitel musí splňovat dvě základní podmínky. První je vysoká odborná erudovanost. Kde není znalostně co přednášet, nelze školit. Druhá a neméně důležitá podmínka je schopnost školitele odbornou znalost druhé straně smysluplně a srozumitelně sdělit.

 

Zatímco znalostně jsou školitelé vzhledem k nasazovanému řešení dobře připraveni, lektorská část je obecně podceňovaná. Na „způsobu“ předání informací však závisí spokojenost zákazníka (uživatelů) se školením. Nízká míra lektorské dovednosti může také vyvolat další náklady spojené s opakováním školení nebo stížnosti na kompetenci školitelů.

 

Detailní obsah kurzu

·        Čím se podle uživatelů liší výborný a průměrný školitel

·        Fáze školení

o   návrh školení

o   realizace školení

o   vyhodnocení výsledků

·        Stanovení cílů školení

·        Postup návrhu obsahu školení

o   tvorba časového plánu školení a ověření jeho realističnosti

o   správná logická skladba školeného tématu

o   prověření školených postupů v reálném systému (je-li předmětem školení zavaděný systém)

·        Manažerské zvládnutí školení

o   co vše je nutné připravit a zajistit před školením - kontrolní seznam

o   zajištění zpětné vazby ze školení pro případné pozdější reklamace a dohady na řídící komisi

o   zajištění podkladů pro případné požadavky na uhrazení nákladů na opakování školení „slabších“ uživatelů

·        Práce se školenou skupinou

o   odhad a ověření vstupní úrovně školených osob

o   očekávání účastníků školení podle jejich přirozeného komunikačního stylu

·        4 základní kameny špičkového školitele

o   obsah

o   forma

o   rétorika

o   neverbální komunikace

·        Základy řeči těla školitele-prezentujícího

·        Techniky rétoriky využitelné při školení

o   práce s hlasem

o   kladení otázek

o   udržení pozornosti školených

·        Obsahový postup při realizaci školení

·        Zvládání krizových scénářů při školení

o   když vysadí technika, nebo něco nefunguje

o   přítomnost vyložených „odpůrců“ projektu na školení

o   školený produkt není hotov nebo funkčně nastaven

 

Zpět na kurzy se zaměřením na realizační dovednosti

Zpět na přehled kurzů

 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

5.-6.10.2023
Manažerská akademie 2 - řízení týmu

Místo konání: Praha
Intenzivní dvoudenní kurz, který se zaměřuje na rozvoj a procvičení technik vedení týmů.
více>>

10. a 11.10.2023
Pokročilé techniky vyjednávání

Místo konání: jižní Morava
Umění dovést protistranu k předem naplánované dohodě, a to tak, že je s ní spokojená, je vyvážováno v dnešním světě zlatem.
více>>

24.-25.10.2023
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>

30. a 31.10.2023
Krizový management IT firmy

Místo konání: Praha
Cílem kurzu je připravit účastníky na průběžnou prevenci a zvládnutí jakékoliv krize ve společnosti.
více>>

15.-16.11.2023
Dovednosti pro řízení IT projektů

Místo konání: jižní Morava
Kurz zabývající se dovednostmi naplánovat, řídit a vyhodnotit IT projekt. Kompletní sada nástrojů, praktických návodů a šablon pro špičkového PM.
více>>


Katalogy ke stažení více>>