Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
4.1.2021
Otevřené kurzy od konce ledna

Očekáváme obnovení konání otevřených kurzů na konci ledna 2021. Jejich konání je podmíněno uvolněním restrikcí na hotelová a restaurační zařízení. více>>

7.10.2020 Techniky verbálních manipulací
Posledním otevřeným kurzem před nástupem COVID restrikcí je kurz Techniky verbálních manipulací. více>>

25.6.2020
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. pokračuje ve školí týmů na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

8.6.2020
Asseco školí management

Pro společnost Asseco Solutions, a.s. realizujeme další školení speciálně zaměřená na roli středního managementu. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Dovednosti pro pracovníky v realizaci a vývoji:

·         Komunikační dovednosti pro realizační role

·         Profesionální telefonická komunikace

·         Zvládání konfliktních a stresových situací

·         Standardy komunikace supportu

·         Školení školitelů

·         Postupy analýzy potřeb zákazníků

  

 

·        Komunikační dovednosti pro realizační role (2 dny)

Lidé v realizaci jsou v každodenním kontaktu s klienty. Způsob jejich komunikace výrazně ovlivňuje spokojenost klientů a tím budoucí příjmy pro firmu. Technicky nadaní lidé a odborníci však mívají v oblasti komunikace menší nadání. Kurz nacvičí klíčové dovednosti pro pozitivní komunikaci. více>> 

 

·        Profesionální telefonická komunikace (1 den)

Telefon dnes přestavuje jeden z nejčastěji využívaných komunikačních kanálů. Z pohledu práce v IT společnosti je naše profesionalita druhou stranou vnímána podle způsobu naší komunikace. Kurz přináší správné postupy vedení telefonického hovoru. více>>

 

·        Zvládání konfliktních a stresových situací (2 dny)

Realizace IT projektu vyvolává silně stresující, nebo konfliktní situace. A to jak mezi zákazníkem a realizátorem, tak uvnitř realizačního týmu. Přitom právě schopnost zvládnout takovéto situace rozhoduje o úspěchu a neúspěchu projektu. Kurz se zaměřuje na praktický nácvik zvládání těchto situací. více>>

 

·        Postupy analýzy potřeb zákazníka (2 dny)

Mapování potřeb zákazníků je jeden z klíčových úkolů konzultantů na projektu. Cílem  dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat. Kurz se zaměřuje jak na korektní postupy analýzy u zákazníka, tak na část dokumentační. Kurz je doplněn o praktická cvičení. více>>

  

·        Standardy komunikace supportu (1 den)

Úroveň poskytované podpory ovlivňuje spokojenost stávajících zákazníků, tedy i jejich ochotu investovat u nás do dalších projektů a služeb. Z průzkumu mezi zákazníky IT firem vyplývá, že pro "spokojenost" s podporou je stejně důležitá kvalita komunikace, jako faktické vyřešení požadavku. Cílem kurzu je připravit technicky znalé odborníky právě na komunikační část poskytované služby podpory. více>>  

·        Školení školitelů (2 dny)

Cílem školení je přenést maximum znalostí na školené osoby v omezeném čase. K tomu je nutné zaujmout, udržet jejich pozornost a využít všech technik využitelných k ukotvení probíraných znalostí. Kurz probírá postupy profesionálního školitele od přípravy až po školení samotné. více>>

 

 

Zpět na přehled kurzů



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

2-3.2.2021 Strategie IT firmy v době recese
Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>

9.-10.2.2021
Manažerská akademie I. - práce s jednotlivcem

Místo konání: jižní Morava
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

11.-12.1.2021 Organizace supportu zákazníků
Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je seznámit účastníky s organizací procesu supportu, aby přinášel zákazníkům co největší spokojenost s řešením jejich požadavků a zároveň společnosti významný zisk.
více>>

16.-17.2.2021
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>


Katalogy ke stažení více>>