Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
4.1.2021
Otevřené kurzy od konce ledna

Očekáváme obnovení konání otevřených kurzů na konci ledna 2021. Jejich konání je podmíněno uvolněním restrikcí na hotelová a restaurační zařízení. více>>

7.10.2020 Techniky verbálních manipulací
Posledním otevřeným kurzem před nástupem COVID restrikcí je kurz Techniky verbálních manipulací. více>>

25.6.2020
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. pokračuje ve školí týmů na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

8.6.2020
Asseco školí management

Pro společnost Asseco Solutions, a.s. realizujeme další školení speciálně zaměřená na roli středního managementu. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Náš způsob práce

Na českém trhu seriózně působí pod svým jménem přes 230 subjektů zabývajících se některou z disciplín v oblasti personalistiky, z toho přibližně 65 subjektů je firemních, zbytek připadá na živnostníky. Vnímáme však v našem způsobu práce sedm klíčových důvodů, které nás od ostatních odlišují a staví nás do jedinečné role. Těmi důvody jsou:

     1.     Pohled z praxe
     2.     Využitelnost služby
     3.     Systémový a integrační pohled
     4.     Individuální osobní přístup
     5.     Intenzivní rozvoj a inovace služeb o „best of“
     6.     Informační otevřenost
     7.     Ochrana informací
 

 

1) Pohled z praxe

Naši klíčoví lidé, kteří Vám doporučují využití konkrétní služby, jsou lidé z manažerskou praxí z komerčních firem. Primárně vnímáme firmu jako systém, který je motivován svými majiteli k plnění vytýčeného cíle (pozice na trhu, obrat, zisk,…) s jasně vymezenými a konečnými zdroji. Dosažení tohoto cíle je závislé pouze na lidech, zaměstnancích, kteří každou firmu odlišují od konkurence. Proto se na aplikaci každého personálního projektu, osobnostní, psychologické nebo sociologické znalosti díváme z pohledu dopadu na firemní cíle.
 

Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce

2) Využitelnost služby

Cílem každého kroku, který společně se zákazníkem realizujeme, je účelně přinést hodnotu, rozvoj nebo vzdělání. Naše zaměření je proto vždy vázáno pohledem potřeby a využitelnosti služby, kterou máme poskytnout. Jsme-li přesvědčeni, že požadovaná služba není z hlediska procesů zákazníkovou optimální prioritou, otevřeně o tom se zákazníkem hovoříme. Dobrá služba je utvořena dobrou potřebou ve správný čas. Osobní profil série Wise profile TM je navržen a neustále adaptován/aktualizován především s ohledem na jeho další praktické využití.
 

Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce

3) Systémový a integrační pohled

Víme, v čem jsme nejlepší, ale známe i svá omezení. Primárně zlepšujeme naše jádrové služby série WiseTM, a integrační služby. Naším cílem je poskytnout zákazníkům to nejlepší, proto jsme připraveni zastřešit a doporučit služby jiných subjektů, pokud jsme přesvědčeni, že je zákazník potřebuje a jsme si jisti tím, že daný subjekt je poskytne v lepší kvalitě, než my. Z toho důvodu neustále rozvíjíme síť partnerských firem, zejména mezi školícími centry a personálními agenturami.
 

Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce

4) Individuální a osobní přístup

Každému klientovi nabízíme individuální skupinu služeb, které jsou pro něj vhodné. Všechny postupy a služby vnímáme pouze jako šablony, které následně přizpůsobíme podle firemní kultury a potřeb zákazníka. Přizpůsobení je základní cesta ke zvýšení efektivity a úspěšnosti služby. I u jednotlivých školení na základě zjištěných znalostí účastníků upravujeme jejich obsah a seskupení cvičení tak, aby byly co nejatraktivnější. Jen tak dokážeme nabídnout špičkovou službu. Pokud v průběhu realizace sjednané služby zjistíme nové skutečnosti, které znamenají doporučení jiného a efektivnějšího postupu, neváháme je u klienta prosadit i s rizikem ztráty předchozí zakázky.
 

Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce

5) Intenzivní rozvoj a inovace služeb o „best of“

Většina dnes veřejně prezentovaných personálních technik a kurzů vychází znalostně ze 70. a 80.let minulého století. Wiseman intenzivně investuje do neustálé aktualizace nabídky svých personálních služeb serie Wise TM. Zapracováváme jak nově zjištěné teoretické požadavky, tak praktické zkušenosti. Vytvořili jsme mezioborovou znalostní skupinu (sociologie, psychologie, ekonomika, management a technologie), jejímž cílem je shromažďovat nové znalosti a navrhovat jejich začlenění do našich služeb.
 

Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce

6) Informační otevřenost

Maximum informací předáváme před jakýmkoliv kontraktem. Poskytujeme detailní informace o našich postupech, výstupech a znalostech. Informační otevřenost je jedním z našich klíčových principů. U velkých organizací dokážeme vybrat a vyškolit interní vzdělávací team, včetně licencování všech nezbytných materiálů. Víme, že v okamžiku, kdy se někdo pokusí osvojit naše znalosti neoprávněně bez autorizace, jsme již vždy o generaci dále díky investicím do dalšího vývoje. Proto je možné s námi mluvit o všem a získat všechny detailní informace potřebné pro zákazníkovo rozhodnutí.
 

Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce

7) Ochrana informací

Identita našich zákazníků je nedotknutelná. Řídíme se bez výhrady informační a bezpečnostní politikou našeho klienta. Nehovoříme o tom, pro koho a co jsem zrealizovali za projekt, abychom tím veřejně neodkryli možné personální slabiny. Je-li naším zákazníkem firemní oddělení HR, mohou být projekty dokonce realizovány tak, aby je zaměstnanci vnímali jako vnitrofiremní projekt (například audit). Součástí všech smluv je přísné utajení informací, ochrana zaměstnanců a „know-how“ zákazníka, a to pod přísnou sankcí. Samotný zákazník vždy získá certifikát o provedení služby naší firmou, dokladující jeho investici do špičkových postupů v oblasti personalistiky.
 

Zpět na přehled sedmi odlišných způsobů naší práce



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

2-3.2.2021 Strategie IT firmy v době recese
Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>

9.-10.2.2021
Manažerská akademie I. - práce s jednotlivcem

Místo konání: jižní Morava
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

11.-12.1.2021 Organizace supportu zákazníků
Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je seznámit účastníky s organizací procesu supportu, aby přinášel zákazníkům co největší spokojenost s řešením jejich požadavků a zároveň společnosti významný zisk.
více>>

16.-17.2.2021
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>


Katalogy ke stažení více>>