Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
25.6.2020
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. pokračuje ve školí týmů na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

10.6.2020
Otevřené Prezentační dovednosti

Prvním otevřeným školením po COVIDu byl kurz Prezentačních dovedností. více>>

8.6.2020
Asseco školí management

Pro společnost Asseco Solutions, a.s. realizujeme další školení speciálně zaměřená na roli středního managementu. více>>

25.5.2020
Po COVIDu jedeme

Školení jsou po přestávce vynucené opatřeními COVIDem v plném proudu. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
 
Kurzy se zaměřením na efektivní firemní organizaci:

 

·        Strategie rozvoje IT firmy

·        Postupy řízení obchodního týmu

·        Organizace efektivní realizace

·        Organizace supportu zákazníků

·        Krizový management IT firmy

·        Procesy personalistiky IT firmy

·        Prodej pracovní pozice

 

 

 

Strategie rozvoje IT firmy (2 dny)

Cílem dvoudenního kurzu je poskytnout ucelený pohled na systém strategického řízení společnosti v době prudkých změn IT prostředí. Účastníkům to umožní zdokonalit jejich stávající systém strategického řízení nebo postupně systém začít do společnosti zavádět. více>>

 

Postupy řízení obchodního týmu (2 dny)

Organizace je podmínkou výkonu týmu. Kurz se zabývá od strategické roviny, prezentované stanovením obchodních cílů a obchodních strategií přes praktické řídící struktury mzdového systému, KPI obchodníka, pipeline, nebo definice segmentů až po nácvik pravidelných pohovorů nad obchodními výsledky. více>>

 

Organizace efektivní realizace (2 dny)

Jak nastavit procesy v realizaci a vývoji, aby byly co nejefektivnější? Říká se: "Obchod generuje obrat, realizace odpovídá za zisk". Realizační část tvoří největší část personálních nákladů IT firmy. Organizace práce zásadním způsobem ovlivňuje celkový výkon. Kurz se zabývá nastavením procesů v realizační části firmy, od strategické úrovně řízení až po motivaci jednotlivce metriky, s cílem poskytovat celkově lepší výsledky. více>>

 

Organizace supportu zákazníků (1 den)

Poskytování podpory stávajícím zákazníkům je klíčovým pilířem dlouhodobé stability IT firmy. Kurz se zabývá takovým nastavením systému poskytování podpory, aby se stal nejziskovější částí firmy a zároveň zvyšoval spokojenost zákazníků. Platící a vysoce loajální zákazníci jsou příznaky dobře fungujícího supportu.více>>

 

Krizový management IT firmy (2 dny)

Kritický stav se nejčastěji projevuje prudkým poklesem výkonu některého z týmů firmy. To již však bývá velmi pozdní signál. Kurz se zabývá technikami detekce potenciální krize, prevence jejich příčin i konkrétními postupy jejich zvládnutí. více>>

 

Procesy personalistiky IT firmy (2 dny)

Personální procesy a personální práce obecně patří v IT firmách často k podceňovaným místům. Přitom od určité velikosti firmy je to právě personalistika, která zásadním způsobem ovlivňuje výkonnost celé organizace. Management IT firmy k tomuto poznání však často dojde až po několika letech zbytečných ztrát. Kurz v jednom celku přináší přehled „best of“ činností a procesů pesonalistiky v IT firmě. Zabývá se také postupy jejich uvedení do praxe. více>>

 

Prodej pracovní pozice (1 den)

V době vysoké poptávky po lidech na pracovním trhu se obsazení nové pozice stává noční můrou každého personalisty v IT firmě. Jednodenní kurz se zaměřuje na obchodní dovednosti, které personalista využije při získávání možných kandidátů pro otevřené pozice. Jádrem kurzu je pak samotný akviziční pohovor, na kterém má personalista za cíl kandidátovi "prodat" pozici a tím jej přimět ke změně zaměstnání.více>>

 

 

 

Zpět na přehled kurzů

 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

28.-28.7.2020
Profesionální komunikace pro realizační role

Místo konání:jižní Morava
Cílem kurzu je zlepšit úroveň komunikace mezi realizační částí firmy a tím dosahovat v průběhu projektů/podpor větší spokojenosti.
více>>

4.-6.8.2020
Prodej IT řešení - Trust IT Selling

Místo konání:jižní Morava
Být úspěšný v IT obchodě znamená zvládnout řízené budovaní vztahů a vyvolání zájmu o naše řešení. Ti nejlepší používají „Trust IT Selling“.
více>>

11.-12.8.2020 Strategie rozvoje IT firmy
Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>

13.8.2020
Time management v IT prostředí

Místo konání: Praha
Zahlcují Vás pracovní úkoly nad Vaši časovou možnost? Kurz Vám pomůže dosáh-
nout efektivního využití Vaše-
ho času v dynamickém pros-
tředí IT společností.
více>>

26.-27.8.2020
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>


Katalogy ke stažení více>>