Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
20.1.2025
Vedení hybridních týmu pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme realizovali firemní kurz specifik vedení týmu, kde alespoň jeho část pracuje výhradně na home office, nebo na různých lokacích (hybridní tým). více>>

28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Profesionální komunikace pro realizační role a support

Kurz: I500

 

Lidé v realizaci jsou v každodenním kontaktu s klienty. Způsob jejich komunikace výrazně ovlivňuje spokojenost klientů a tím budoucí příjmy pro firmu. Technicky nadaní lidé a odborníci však mívají v oblasti komunikace často rezervy. Kurz na praktických příkladech cvičí klíčové komunikační dovednosti. 

 

Určení kurzu

·        Účastník: konzultanti, support pracovníci, vývojáři, realizační management.

·        Úroveň znalostí problematiky: začátečník až velmi pokročilý.

 

Cíle kurzu

Cílem kurzu je zlepšit úroveň komunikace mezi realizační částí firmy a tím dosahovat v průběhu projektů/podpor větší spokojenosti. Dovednost komunikovat rozhoduje o úrovni dlouhodobých vztahů a tím o příjmech společnosti. Obecně lze komunikaci chápat ve dvou rovinách:

 

První rovinou jsou dovednosti svázané s procesem komunikace. Například pokud se dobře nedoptáme na vše potřebné, častokrát později děláme zbytečnou práci s řešením neúplného požadavku.

 

Druhou rovinou jsou dovednosti vedoucí k pochopení psychologického rozměru komunikace. Například zákazník průběžně informovaný o postupu řešení je méně rozladěný s pomalejším řešením problému.

 

Cílem kurzu je zaměřit se na klíčové dovednosti z obou ro to často z pohledu právě odborně zaměřeného člověka.

 

Typ kurzu

Dvoudenní intenzivní kurz, určený zejména pro konzultanty, vývojáře a pracovníky supportu. Tito odborně velmi znalí profesionálové často sami sobě komplikují práci díky nedostatkům v komunikaci. Hodnota konzultanta na trhu práce je výrazně ovlivněna jeho komunikačními dovednostmi, stejně jako znalostmi odbornými.

 

Klíčové přínosy kurzu

·        Účastník akceptuje důvody, proč je pozitivní komunikace pro práci důležitá.

·        Zvýšení spokojenosti zákazníka a tím posílení vazeb v dlouhodobých vztazích.

·        Snížení počtu komunikačních nedorozumění.

·        Snížení počtu komunikačně vypjatých situací, kde emoce brání objektivnímu řešení.

·        Schopnost lépe obhájit vlastní návrhy.

·        Posílení dovednosti řídit komunikaci.

·        Úspěšněji prosazovat vlastní návrhy.

·        Identifikace postupu, jak úspěšně komunikovat s konkrétní osobou.

·        Posílení schopnosti detekce/prodeje dalších služeb.

·        Individuální zpětná vazba na další prostor ke zlepšení v komunikaci.

 

 

 

Detailní obsah kurzu

·        Jak vyhodnocuje lidská hlava výsledek komunikace z pohledu spokojenosti s ní

o   proč mohou být lidé spokojení, i když nedosáhnou svého

·        Nejčastější příčiny nespokojenosti zákazníka IT firmy z pohledu komunikace

·        Prvky, které tvoří výsledek komunikace – komunikační rovnice

·        Pět kroků korektního procesu komunikace

·        KROK 1 - Příprava na komunikaci

o   příčiny, proč si s někým rozumím a s někým ne - komunikační typologie

§  jaký jsem komunikační typ

§  jak uspokojit jiné komunikační typy a získat je na svou stranu

o   Komunikační kanály a jejich dopad na výsledky komunikace

o   Emoce v komunikaci a jejich role

§  hlas a jeho působení na druhou stranu komunikace

o   Psychologické mechanismy, jak zlepšit své postavení v hlavě protistrany při komunikaci

§  pochvala  - nástroj  na budování vztahů

§  názorový soulad – společný pohled sbližuje

§  společný nepřítel – silná motivace ke spolupráci

·        KROK 2 – orientace v situaci zjištěním informací

o   tři nejčastější chyby spojené se zjišťováním informací

o   typologie otázek a její praktické využití

o   vyjasnění informace sekvencí otázek

o   jak zamezit pocitu výslechu - technika zdůvodnění otázek

o   zamezení nedorozuměním potvrzením zjištěných informací

o   proč je klíčové se dobrat od „požadavků“ zákazníka k jejich „příčinám“

·        KROK 3 - návrh řešení

o   podpora návrhu formou přínosů pro druhou stranu

o   prezentace zamítavého stanoviska s minimalizací dopadů

·        KROK 4 - prosazení dohody

o   principy „prodeje“ myšlenek protistraně

o   rozlišení „motivů“ od „požadavků“

o   obhajoba dohody formou prezentace přínosů pro protistranu

o   technika prosazení návrhu

o   technika změny názoru druhé strany

o   jak eliminovat při rozhodování osobní zájmy - systematické rozhodování

·        KROK 5 - formalizace závěru

o   definice úkolu/závěrů S.M.A.R.T. formou, která zamezuje nedorozumění

o   principy dokumentace sjednaných dohod

o   organizace realizace sjednaného a následná komunikace

·        Pokročilé komunikační techniky

o   práce s negativní náladou protistrany

o   postup zvládání nedorozumění

o   zvládnutí stížnosti

o   zvládání verbální agrese

Zpět na kurzy se zaměřením na realizační dovednosti

Zpět na přehled kurzů

 



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

25. -27.2.2025
Prodej IT řešení - Trust IT Selling

Místo konání:jižní Morava
Být úspěšný v IT obchodě znamená zvládnout řízené budovaní vztahů a vyvolání zájmu o naše řešení. Ti nejlepší používají „Trust IT Selling“.
více>>

5. a 6.3.2025
Manažerská akademie 1. - práce s jednotlivcem

Místo konání: jižní Morava
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

26.-27.3.2025
Manažerská akademie 2 - řízení týmu

Místo konání: Praha
Intenzivní dvoudenní kurz, který se zaměřuje na rozvoj a procvičení technik vedení týmů.
více>>

2.-3.4.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

16.4.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

13.-14.5.2025
Account management

Místo konání: Praha
Kurz se zabývá technikami plánování a řízení obchodů s portfoliem současných zákazníků tak, abychom dosáhli maximálního zisku a příjmů s nejmenší námahou.
více>>


Katalogy ke stažení více>>