Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
20.9.2022
Aimtek zlepšuje řízení projektů.

Skupina projektových vedoucích a konzultantů z Aimtec a.s. absolvovala kurz Projektového řízení v rámci systému rozvoje znalosti. více>>

25.6.2022
Asseco piluje obchod.

Pro skupinu obchodníků ze společnosti Asseco Solutions a.s. jsme realizovali kurz zaměřený za zvýšení efektivity prodeje. více>>

31.3.2022
KODYS piluje obchod.

Společný tým z českého a slovenského KODYSu prošel kurzem Prodej IT řešení, který zároveň plnil roli team buildingu. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Postupy analýzy potřeb zákazníků

 I525

Kurz se zaměřuje na postupy, kterými konzultant mapuje požadavky zákazníka při nasazování IT řešení. Zpracované výstupy konzultant předává jako podklad pro parametrizaci sytému nebo provedení programových úprav. 

 

Určení kurzu

·        Účastník: support management, support pracovníci, konzultanti, vývojáři.

·        Úroveň znalostí problematiky: začátečník až velmi pokročilý.

 

Cíle kurzu

Mapování potřeb zákazníků je jeden z klíčových úkolů konzultantů na projektu. Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat. Kurz se zaměřuje jak na korektní postupy analýzy u zákazníka, tak na část dokumentační. Kurz je doplněn o praktická cvičení.

 

Detailní obsah kurzu

·        Co znamená „zpracuj analýzu“

o   Činnost analýzy a činnost návrhu

·        Analýza a návrh jako součást projektové metodiky;

·        Nejčastější chyby při tvorbě analýzy a návrhu řešení;

·        Metodické postupy analýzy a návrhu;

o   Postup plné analýzy

o   Postupy rozdílové analýzy

·        Procesní pochopení zákazníka jako základ definice rozsahu analýzy

o   Dovednost sestavit mapu procesů

o   Navázání obsahu analýzy na seznam řešených procesů

o   Vazba procesů zákazníka na postupy rozdílové analýzy

·        Rozlišení potřeb a požadavků zákazníka;

o   Potřeba – proč zákazník věc potřebuje;

o   Požadavek – očekáváný budoucí stav;

o   Postup zjišťování potřeb

·        Metody oceňování požadavků zákazníka;

o   Obhajoba požadované ceny;

·        Dotazování zákazníka v rámci analýzy;

o   Korektní otázky;

o   Potvrzování výstupů;

o   Redukce nedorozumění při zpracování analýzy

·        Obhajoba navrhovaných postupů u zákazníka;

·        Postupy změny nereálného požadavku zákazníka;

·        Dokumentace svázaná s analýzou potřeb (vzory k volnému využití);

o   Analýza funkčních požadavků a Návrh systému;

o   Vzory rozdílové analýzy;

o   Procesní schémata;

o   Pracovní postupy

·        Ověřování kvality dodávky v kontextu obsahu analýzy a návrhu systému;

·        Nácvik průběhu analytické schůzky u zákazníka;

·        Principy personální organizace při tvorbě analýzy;

 

Zpět na kurzy se zaměřením na realizační dovednosti

        Zpět na přehled kurzů



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

9.10.2022
Time management v IT prostředí

Místo konání: Praha
Zahlcují Vás pracovní úkoly nad Vaši časovou možnost? Kurz Vám pomůže dosáh-
nout efektivního využití Vaše-
ho času v dynamickém pros-
tředí IT společností.
více>>

17.-19.10.2022
Prodej IT řešení - Trust IT Selling

Místo konání:jižní Morava
Být úspěšný v IT obchodě znamená zvládnout řízené budovaní vztahů a vyvolání zájmu o naše řešení. Ti nejlepší používají „Trust IT Selling“.
více>>

10. a 11.11.2022
Presales prezentace IT řešení

Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz se zaměřuje na postupy návrhu a realizace špičkové presales prezentace.
více>>


Katalogy ke stažení více>>