Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
25.6.2020
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. pokračuje ve školí týmů na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

10.6.2020
Otevřené Prezentační dovednosti

Prvním otevřeným školením po COVIDu byl kurz Prezentačních dovedností. více>>

8.6.2020
Asseco školí management

Pro společnost Asseco Solutions, a.s. realizujeme další školení speciálně zaměřená na roli středního managementu. více>>

25.5.2020
Po COVIDu jedeme

Školení jsou po přestávce vynucené opatřeními COVIDem v plném proudu. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
 
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Kurz: I220

 

Zpětná vazba manažera na práci podřízeného je silný motivační nástroj. Přitom podle průzkumů mezi zaměstnanci IT firem patří právě nedostatek zpětné vazby od nadřízeného mezi tři nejčastější nedostatky. Kurz se zaměřuje na postupy motivace zaměstnanců prostřednictvím hodnocení jejich práce. 

 

Určení kurzu

·        Účastník: management na všech úrovních, HR manažeři.

·        Úroveň znalostí problematiky: mírně pokročilý až pokročilý.

 

Termín kurzu

·       3. - 4.3. 2020

 

Místo kurzu

·        Praha

 

Cíle kurzu
Cílem je posílit dovednost manažerů poskytovat motivující zpětnou vazbu na výsledky práce svých lidí. Obsahem jsou postupy od vyhodnocení dílčího úkolu až po zavedení periodického hodnocení jako systému. Kurz zahrnuje jak strategický pohled na hodnocení, tedy proč by se měl manažer motivovat, hodnocení realizovat, tak praktický návod vedení pohovorů krok za krokem.
 
Účastníkům tak přinese ucelený pohled, který jim umožní definovat bez chyb systém hodnocení a pravidelně hodnotit svůj tým.
 
Typ kurzu
Intenzivní dvoudenní kurz, který se zaměřuje na hodnocení práce podřízených s cílem je motivovat k další práci. Nedostatek zpětné vazby na mou práci patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory z pohledu zaměstnanců IT firem. Ať se již jedná o pozitivní zpětnou vazbu nebo i negativní.
 
Jako u většiny manažerských nástrojů však platí, že pouze dobré zvládnutí takovéhoto hodnocení přinese požadovaný motivační efekt. Klíčová témata kurzu jsou:
·        Bariery manažera při hodnocení práce
·        Posty každodenního hodnocení výstupů práce
·        Nejčastější chyby manažerů při hodnocení práce podřízených
·        Podhled na systém hodnocení práce jako na způsob realizace firemní strategie
·        Objektivní metriky nad procesy jednotlivých pracovníku (KPI)
·        Osobní plány zaměstnanců - formální podklad pro vedení pohovoru
·        Proces hodnotícího pohovoru krok za krokem
·        Dílčí techniky nezbytné pro vedení pohovoru
·        Obtížné situace při hodnotících pohovorech
 
Zejména IT prostředí je až kriticky zatíženo nedostatkem pozitivní zpětné vazby. Trvalý převis práce nad kapacitou manažera vede často k tomu, že se řeší prioritně problémové nedostatky ve výstupech práce. Ve výsledku postupně klesá pozitivní pohled pracovníků na práci a tím i jejich výkon. Nedostatky v pozitivním hodnocení práce mají přímou vazbu na výkonnost jakéhokoliv týmu jako celku. Manažer tak sám ohrožuje svou vedoucí pozici.
 
Klíčové přínosy kurzu pro účastníky
·        Získání motivace pro přestavbu priorit v hodnocení práce podřízených (pozitiva před negativy)
·        Střednědobě spokojenější a loajálnější a podřízené
·        Dosahování vyššího výkonu v týmu bez nutnosti sahat negativnímu tlaku
·        Ucelený pohled na systém hodnocení práce podřízených
·        Přehled nejčastějších chyb při hodnocení práce podřízeného
·        Konkrétní náměty na produktivní změny v systému hodnocení práce podřízených
·        Zpětnou vazbu na aktuálně vžité postupy hodnocení práce
·        Možnost vyzkoušet si ideální postupy mimo své podřízené
·        Posílit odolnost v nepříjemných situacích při hodnocení výstupů práce
 
 
Detailní obsah kurzu
Kurz zahrnuje následující témata:
·        Jaké benefity přináší manažerům hodnocení práce podřízeného
·        Každý úkol jako příležitost na motivující zpětnou vazbu
·        Hodnotící pohovor jako nástroj pro pravidelnou zpětnou vazbu na práci podřízeného
·        Systém hodnocení zaměstnanců jako nástroj strategické změny týmu
o   globální pohled na hodnotící systém jako zdroj nárůstu výkonu týmu
o   pravidelné hodnocení jako páteř pozitivně motivujícího prostředí
o   stanovení objektivních ukazatelů výkonu pro pracovní role podle procesů
o   rozvoj kompetencí a znalostí v souladu s firemní strategií a vzdělávacím plánem
·        Osobní plány zaměstnanců jako základní nástroj střednědobého řízení
o   šablony osobních plánů pro jednotlivé pracovní role
o   kategorie hodnocených prvků podle pracovních rolí
·        Klíčové verbální techniky pro hodnocení výsledků práce
o   schopnost se ptát
o   dovednost asertivní komunikace – nezatahovat emoce
o   schopnost formulovat jasné závěry
·        Schopnost „prodat“ pohled nadřízeného na výsledky podřízenému
·        Hodnotící pohovor jako proces – krok za krokem
o   příprava na pohovor
§ kontrolní seznam, co vše je nutné připravit
§ podklady pro celkové hodnocení
§ sestavení pořadí hodnocení jednotlivých členů týmu (inovační mapa)
o   vedení pohovoru
§ úvodní nastavení tonu pohovoru
§ obvyklé podřadí dílčích témat
§ odměna v návaznosti na výsledcích za období
§ stanovení cílů pro budoucí období
§ uzavření hodnocení
o   zpracování záznamu z pohovoru
o   návazné pohovory v oblasti řešení negativních jevů
·        Praktický nácvik zvládání krizových a potenciálních krizových situací
o   odmítání výsledků
o   odmítání odpovědnosti za výsledky
o   snaha upnout se na negativní téma
o   snaha o porovnávání s kolegy
o   napadení z neobjektivity
o   další námitky
·        Jak zhodnotí „hodnotící pohovor“ podřízený
o   kritérium důstojnosti
o   kritérium spravedlnosti
o   kritérium pozitivního obsahu
·        Nejčastější chyby při realizaci hodnocení zaměstnanců
·        Praktické nácviky dílčích hodnocení a poskytování zpětné vazby

 

Cena kurzu za účastníka

 

Obsah v ceně

Cena bez DPH

·        školící materiály a ostatní potřebné pomůcky

·        šablony klíčových dokumentů v elektronické podobě

·        certifikát absolvování kurzu

·        občerstvení a stravování po dobu konání kurzu

 

 

 

24.800Kč

 

 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

15.-16.9.2020
Profesionální komunikace pro realizační role

Místo konání:jižní Morava
Cílem kurzu je zlepšit úroveň komunikace mezi realizační částí firmy a tím dosahovat v průběhu projektů/podpor větší spokojenosti.
více>>

22.-23.9.2020
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

1.-2.10.2020 Řízení krizových IT projektů
Místo konání: JM
Dvoudenní intenzivní kurz, zaměřený na schopnost zvládnout projekt, který se dostal do potíží.
více>>

6.-7.10.2020 Techniky manipulací
Místo konání: Praha
Dvoudenní kurz je zaměřený na rozpoznání, případně využití manipulativních technik v každodenním pracovním i soukromém životě.
více>>

14.-15.10.2020 Strategie IT firmy v době recese
Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>


Katalogy ke stažení více>>