Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
25.6.2020
UNICORN školí jednání

UNICORN, a.s. pokračuje ve školí týmů na pokročilé techniky jednání a vyjednávání se zaměřením na spolupráci. více>>

10.6.2020
Otevřené Prezentační dovednosti

Prvním otevřeným školením po COVIDu byl kurz Prezentačních dovedností. více>>

8.6.2020
Asseco školí management

Pro společnost Asseco Solutions, a.s. realizujeme další školení speciálně zaměřená na roli středního managementu. více>>

25.5.2020
Po COVIDu jedeme

Školení jsou po přestávce vynucené opatřeními COVIDem v plném proudu. více>>

Odkazy
Pracujte pro Wiseman.
Intenzivní poptávka po našich službách vede k otevření řady nových pozic. Vaše budoucnost v personálních službách je u nás. více>>

Víte, že?
 
Pokročilé techniky jednání a vyjednávání

Kurz: I370

 

Existují tři typy jednání. První, v kterém se cítíme, že jsme zahnáni do kouta. Druhé je naopak takové, že máme převahu? A pak je tu ještě třetí typ. Odcházíme spokojeni s pocitem férové dohody. Co když však proti vám seděl profesionální vyjednavač, který dosáhl mnohem více a ještě vám umožnil být spokojený? Vstupte na kurzu mezi elitu, která takovéto dovednosti rutinně ovládá.

 

Určení kurzu

·        Účastník: management, vedení firmy, obchodníci, projektoví manažeři.

·        Úroveň znalostí problematiky: středně pokročilý až pokročilý.

 

Termín kurzu

·        17.-18.9.2020

 

Místo kurzu

·        jižní Morava

 

  Cíle kurzu

Cílem kurzu je osvojit si strategické a taktické postupy různých vyjednávacích stylů na špičkové úrovni. Pouze schopnost využít široký repertoár vyjednávacích technik vytváří elitního vyjednavače. Jednotlivá témata se probírají na typických situacích z praxe. Patří mezi ně například prosazení řešení, cenové jednání nebo dosažení cílů na projektové schůzce.  

 

Typ kurzu

Dvoudenní intenzivní kurz, který se dívá na vyjednávání jako na proces, který má své zákonitosti, pravidla a specializované techniky. Tyto trénované osobě poskytují zásadní konkurenční výhodu nad ostatními účastníky jednání. Kurz je složen z krátkých teoretických bloků proložených praktickým cvičením na osvojení potřebných technik.

 

Každý den mnohokrát jednáme, ať již v soukromém nebo pracovním životě. Například, když se snažíme něco prosadit, něčeho dosáhnout, něco prodat, nebo se jen druhému jednajícímu bráníme. Některá jednání jsou epizody každodenního života, na některých závisí naše profesní kariéra nebo osobní štěstí. Speciálně v oblasti IT řešení závisí velmi často na jednom jednání celkový úspěch nebo neúspěch. Dosáhnutí vysoké úrovně není možné ze dne na den, ale pouze tak, že neustále pracujeme na zlepšení. Podmínkou však je, že známe směr, kterým se máme zlepšovat.

 

Dovednosti z kurzu je tam možné uplatnit u řady situací:

·        Klíčová cenová jednání

·        Prosazení návrhů (interně i u zákazníků)

·        Jednání o změnách v průběhu projektu (posun termínu, obhájení víceprací, …)

·        Jednání se subdodavateli a dodavateli

·        Prosazení osobních požadavků uvnitř organizace

·        Jednání o osobních požadavcích podřízených

a mnohé další….

 

Detailní obsah kurzu

·        Jak detekovat profesionálního „vyjednavače“

·        Krátké společné ověření znalostí ze základů jednání a vyjednávání

·        Principy přístupu špičkového vyjednavače

o   zajistit pocit důstojnosti protistrany

o   vytvořit pocit spravedlnosti z průběhu a výsledků jednání

o   jednat o příčinách, nikoliv požadavcích

o   udržet proces vyjednávání pod kontrolou: příprava, jednání, činnosti po jednání

·        Fáze jednání: příprava, samotné jednání a následné aktivity

·        Vytvoření vyjednávacího prostoru – základ potenciální dohody

o   jasný „CÍL“ jednání a jeho vlastnosti

o   vědomé zavádění dalších cílů jednání jako rozšiřování vyjednávacího prostoru

o   priority a postup projednávání připravených cílů

·        6 postupů vyjednávání podle výhodnosti pro dosažení plánovaného cíle

o   volba stylu vyjednávání podle situace

o   odhalení vyjednávacího stylu protistrany

o   výhodnost jednotlivých stylů pro dlouhodobou spolupráci

o   taktické (step by step) postupy pro každý styl vyjednávání

o   nácvik využití jednotlivých vyjednávacích stylů

·        Zjištění vyjednávacího prostoru pro možné dosažení cíle (je vůbec možné se dohodnout?)

o   reálné omezení vyjednávacího prostoru = B.A.T.N.A. (Best Alternative To Negotiated Agreement) - příklad: horní limit možné investice, nabídka konkurence, atd..

o   jak stanovit limity vyjednávacího prostoru druhé strany

o   ověření existence vyjednávacího prostoru k dosažení dohody

o   otevírání nových dimenzí vyjednávacího prostoru podle potřeby stylu jednání

·        Etika a pravidla „kulturního“ jednajícího (místo, představení, oblečení, vizitky, atd..)j

o   jak neprohrát hned na začátku

·        Pokročilé techniky verbálního projevu na jednání

o   nejčastěji realizované chyby při mluvení a naslouchání v rámci jednání

o   mlčení jako jedna z aktivních forem hovoru

o   otázky a jejich využití při vyjednávání

o   techniky získání času na uvažování

·        Principy cenových jednání

o   rozpoznání potřeby poskytnout slevu

o   nejčastější taktiky při jednání o ceně

o   podpůrné techniky pro udržení a obhájení ceny

·        Další pokročilé techniky používané při vyjednávání

o   využití času při prodeji IT řešení

o   využití emocí při prodeji

·        Zvládání agresivního projevu při vyjednávání

o   Techniky zamezení extrémní eskalace konfliktu

o   Techniky pro zamezení nevratných škod v konfliktu

·        Po ukončení jednání

o   vyhodnocení jednání – cesta k dalšímu osobnímu růstu

o   význam a forma zápisu z jednání

 

Cena kurzu za účastníka

Obsah v ceně

Cena bez DPH

·        školící materiály a ostatní potřebné pomůcky

·        možnost získat nahrávky svých cvičných jednání

·        certifikát absolvování kurzu

·        občerstvení po dobu trvání kurzu

 

 

19.800Kč

 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

15.-16.9.2020
Profesionální komunikace pro realizační role

Místo konání:jižní Morava
Cílem kurzu je zlepšit úroveň komunikace mezi realizační částí firmy a tím dosahovat v průběhu projektů/podpor větší spokojenosti.
více>>

22.-23.9.2020
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

1.-2.10.2020 Řízení krizových IT projektů
Místo konání: JM
Dvoudenní intenzivní kurz, zaměřený na schopnost zvládnout projekt, který se dostal do potíží.
více>>

6.-7.10.2020 Techniky manipulací
Místo konání: Praha
Dvoudenní kurz je zaměřený na rozpoznání, případně využití manipulativních technik v každodenním pracovním i soukromém životě.
více>>

14.-15.10.2020 Strategie IT firmy v době recese
Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>


Katalogy ke stažení více>>