Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
1.7.2023
OR-CZ školí komunikaci

Klíčoví konzultanti společnosti OR-CZ spol. s r.o. prošli školením komunikačních dovedností. více>>

21.6.2023
Komunikace v Telegrafii.

Ve firmě Telegrafia a.s. v Košicích jsme v průběhu jara realizovali sérii školení zaměřenou zlepšení komunikace pro konzultační a technické role. více>>

20.4.2023
Seyfor školí obchod.

Pro obchodníky a presales konzultanty z divize IT infrastruktury firmy Seyfor a.s. jsme realizovali školení s cílem zvýšit efektivitu prodeje. více>>

7.4.2023
AIMTEC školí komunikaci,

Další skupina lidí z AIMTEC, a.s. prošla kurzem Profesionální komunikace na projektech v rámci rozvoje soft-sklil dovedností. více>>

25.3.2023
Asseco školí management

Pro skupinu obchodníků ze společnosti Asseco Solutions a.s. jsme realizovali kurz zaměřený za zvýšení efektivity prodeje. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Krizový management IT firmy

Kurz I140

 

Kritický stav se nejčastěji projevuje prudkým poklesem výkonu. To již však bývá velmi pozdní signál. Kurz se zabývá technikami detekce potenciální krize, prevence jejich příčin i konkrétními postupy jejich zvládnutí. Říká se: „Pokud jsi spokojen se současností, pouze nevidíš blížící se krizi, nebo jsi již v ní.“

 

Určení kurzu

·        Účastník: majitelé firem, management na všech úrovních.

·        Úroveň znalostí problematiky: pokročilý až velmi pokročilý.

 

 

Cíle kurzu

Cílem kurzu je připravit účastníky na průběžnou prevenci a zvládnutí jakékoliv krize ve společnosti. Ať se jedná o firemní krizi ohrožující existenci celé společnosti nebo o krizi v dílčí jednotce, či týmu. Kurz se zaměřuje zejména na konkrétní postupy a návody použitelné v praxi. Tím se zkracuje doba potřebná pro navrácení k zisku a růstu společnosti.

 

Typ kurzu

Intenzivní dvoudenní kurz zaměřující se na dovednosti potřebné pro prevenci a zvládnutí krize. Krizový stav ve firmě se od běžného odlišuje zejména tím, že s každým dalším dnem se prohlubují následky. Čas neúprosně firmu vede k překročení bodu zlomu, odkud již bez externí pomoci není možné firmu restrukturalizovat.

 

Proto i v době firemní konjunktury je povinností každého manažera zavádět postupy monitorování potenciálních příznaků krize. Včasné zjištění zvětšuje manévrovací prostor managementu při její nápravě. 

 

Pokud již krize nastala, jsou dovednosti krizového managementu jedinou možností záchrany. Čas, který hraje v krizi proti nám, nás nutí nedělat chyby. Není prostor pro nevyzkoušené postupy. Proto u krize platí dvojnásob heslo: „štěstí přeje dobře připraveným“.

 

Klíčová témata kurzu jsou:

·        Techniky zjištění signálů krizového stavu

·        Prevence krizových stavů ve společnosti

·        Postup zvládnutí krizového stavu krok za krokem

·        Personální organizace krizového týmu

·        Krize a její komunikace uvnitř a vně společnosti

·        Zkrácení období následků krize

 

Detailní obsah kurzu

Kurz zahrnuje následující témata:

·        Signály potenciální krize ve společnosti

o   vnější znaky

o   vnitrofiremní příznaky

·        Pokročilé techniky průběžného monitoringu možné krize

o   poměrové KPI (Key Performance Indicators) detekující krizový stav

o   náhodné audity dílčích procesů

·        Nejčastější příčiny přechodu firmy do krizového stavu

·        Stádium vývoje firmy a náchylnost k potenciálním krizím

·        Postup krizového managementu

o   zprůhlednění aktuálního stavu (analýza příčin krize a souvislostí)

§  struktura a systém řízení společnosti

§  stav marketingových aktivit

§  obchodní - aktuální stav a výhled

§  realizace - stav rozpracovaných projektů

§  stav pověsti v hodnotovém řetězci (zákazníci, dodavatelé, partneři)

§  finanční stabilita a predikce vývoje

§  stav personálního pokrytí, hodnota personálu

§  ostatní vnější i vnitřní rizika

o   operativní opatření zabraňující prohloubení krize ve firmě = získání času

§  stanovení průběžných kontrolních KPI

§  operativní řešení kritických bodů

o   strategická restrukturalizace společnosti

§  stanovení primárního cíle restrukturalizace

§  stanovení cílů pro jednotlivé klíčové procesy

§  sestavení plánu projektu změny

§  komunikační plán

§  exekuce jednotlivých projektů

o   přechod ke klasickému řízení společnosti

·        Personální organizace krizového managementu

o   role a pravomoce krizového manažera

o   sestavení řídícího týmu

o   techniky vedení a organizace krizového týmu

o   techniky na posílení pozitivní morálky krizového týmu

·        Postupy komunikace krize uvnitř společnosti

·        Motivace pracovníků v době krize

o   nefinanční motivace

o   technika sounáležitosti se skupinou

·        Techniky eliminace potenciální ztráty dobré pověsti vně společnosti

 

 

 

Cena kurzu za účastníka

Obsah v ceně

Cena bez DPH

·        školící materiály a ostatní potřebné pomůcky

·        šablony klíčových dokumentů v elektronické podobě

·        certifikát absolvování kurzu

·        občerstvení a stravování po dobu konání kurzu

 

 

24.800Kč



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

12.-13.12.2023
Zvládání stresových situací

Místo konání: jižní Morava
Kurz probírá techniky ke zvládnutí stresových situací tak, aby se úspěšně řešily a nevedly k negativním následkům.
více>>

9.-10.1.2024 Strategie IT firmy
Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz zaměřený na tvorbu firemní strategie společnosti a její zavedení do každodenního firemního života.
více>>

16. a 17.1.2024
Pokročilé techniky vyjednávání

Místo konání: jižní Morava
Umění dovést protistranu k předem naplánované dohodě, a to tak, že je s ní spokojená, je vyvážováno v dnešním světě zlatem.
více>>

30. a 31.1.2024
Manažerská akademie 1. - práce s jednotlivcem

Místo konání: jižní Morava
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>


Katalogy ke stažení více>>