Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
11.1.2022
Otevřené kurzy běží i v 2022

I přes aktuální COVID restrikce probíhají otevřené kurzy bez zásadních omezení. Účast je však podmíněna dle stále platného nařízení vlády platným očkováním. více>>

16.6.2021
Asseco školí management

Pro společnost Asseco Solutions, a.s. realizujeme školení speciálně zaměřená na roli team lídrů. více>>

10.6.2021
Projektové řízení v AIMTECu

Další skupina lidí z AIMTEC, a.s. prošla školením na Dovednosti pro řízení ziskových IT projektů. více>>

8.6.2021
ENEHANO posiluje management

Enehano Solutions školí v rámci rychlého růstu svůj tým manažerů na dovednosti vedení lidí. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Moderování tvorby firemní vize

Vizí se rozumí pro všechny zaměstnance atraktivní a srozumitelná představa, kam by se společnost měla za dva až tři roky posunout. Cílem služby je nejčastěji formou moderování workshopu klíčových lidí z firmy takovouto vizi vytvořit a načrtnout základní obrysy a podmínky jejího naplnění.

 

Obsah služby

Moderování setkání majitelů nebo TOP managementu s cílem formulovat korektní vizi společnosti na příští dvoj až trojleté období. Vize je základním integrujícím prvkem firmy.  Vizi si je možné přestavit jako jasnou „vlajku“ umístěnou na nějakém vrcholu, která říká: „Tam chceme společně dojít“.

 

Korektně formulovaná a fungující vize musí splňovat několik podmínek:

·        Je atraktivní pro všechny zaměstnance

·        Umožňuje formulovat dílčí osobní vize všem ve firmě

·        Dává prostor pro rozvoj a změnu

·        Je rozpoznatelná každým zaměstnancem, že nastává.

 

Korektně formulovaná vize je silným motivačním nástrojem pro zaměstnance firmy. Přitahuje také nové schopné lidi, kteří se chtějí na jejím naplnění podílet. Je také rozhodující metrikou pro většinu strategických rozhodnutí. Posouvá nás toto rozhodnutí k naplnění vize?

 

Příklady korektně formulovaných vizí:

„Do tří let se staneme jedničkou na českém a slovenském trhu s aplikací identifikačních čipů v logistice na základě výše tržního podílu.“

„Překročením obratu 100milionů Kč v příštích dvou letech se staneme nejvýznamnějším dodavatelem docházkových systému v ČR.“

 

Příklady chybně formulovaných vizí:

„Staneme se poskytovatelem nejkvalitnějších služeb pro zákazníky do tří let.“

„Za dva roky budeme vedoucí firmou v našem oboru.“

„V příštích letech udržíme naši rozsáhlou zákaznickou základnu a pozici na trhu.“ 

 

Výstupy služby

Písemně naformulovaná vize, která splňuje všechny podstatné prvky pro naplnění jejího motivačního a rozhodčího charakteru. Derivátem může být „mise“, která představuje vně firmy orientovanou odnož vize.

 

Přínosy služby

·        Vytvoření finální formulace motivační vize firmy pro příští období

·        Úspora časů majitelům a managementu při neřízené tvorbě vize

·        Větší přitažlivost vize prostřednictvím verifikace splnění klíčových náležitostí

·        Zabránění případné eskalace konfliktů při prosazování variant vize uvnitř firmy

 

 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby strategického poradenství

 



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

25. a 26.1.2022
Pokročilé techniky vyjednávání

Místo konání: jižní Morava
Umění dovést protistranu k předem naplánované dohodě, a to tak, že je s ní spokojená, je vyvážováno v dnešním světě zlatem.
více>>

2.-3.2.2022
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>

8.-10.2.2022
Prodej IT řešení - Trust IT Selling

Místo konání:jižní Morava
Být úspěšný v IT obchodě znamená zvládnout řízené budovaní vztahů a vyvolání zájmu o naše řešení. Ti nejlepší používají „Trust IT Selling“.
více>>

22.-23.2.2022
Marketing v IT prostředí

Místo konání: Praha
Dvoudenní intenzivní kurz zaměřený na rozvoj dovedností lidí, kteří odpovídají v IT firmě za marketing, nebo se podílejí na definici marketingové strategie firmy.
více>>

24.2.2022
Time management v IT prostředí

Místo konání: Praha
Zahlcují Vás pracovní úkoly nad Vaši časovou možnost? Kurz Vám pomůže dosáh-
nout efektivního využití Vaše-
ho času v dynamickém pros-
tředí IT společností.
více>>


Katalogy ke stažení více>>