Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
4.8.2025
IPESOFT ladí vyjednávání konzultantů.

Pro společnost IPESOFT jsme realizovali firemní kurz Vyjednávání a asertivní komunikace se zákazníkem, primárně určená pro realizační role na projektech. Cílem kurzu bylo zlepšit práci s požadavky zákazníků. více>>

10.7.2025 Rozvoj obchodu pro StringData.
Cílem kurzu Prodej IT řešení bylo směřování obchodu na aktivní prodej a posilování vztahů se zákazníkem, což jsou klíčové aktivity pro úspěšný prodej a account management u velkých zákazníků. více>>

16.6.2025
Vedení lidí pro Asseco Solutions.

Pro Asseco Solutions a.s. realizujeme manažerské školení, které firma poskytuje všem svým vedoucím pracovníkům. Součástí kurzu je i intenzivní zpětná vazba pro účastníky na jejich silné stránky a výzvy k rozvoji pří práci s lidmi. více>>

14.4.2025
SEYFOR pro konzultanty.

Pro jednu z divizí SEYFOR a.s. v průběhu první poloviny roku 2025 školíme řadu krátkých soft-skill kurzů na různá témata určené primárně pro realizační role. více>>

2.2.2025
Marketingový workshop pro SOFTIP.

Pro společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali workshop/školení na téma moderního marketingu IT firmy. Cílem akce bylo otevření diskuze o směřování a cílech marketingu. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Mapování a hodnocení firemních procesů

Každá společnost je tvořena skupinami procesů. Ať se již jedná o procesy řídící, obchodní, realizační, supportní nebo vývojové. Cílem služby je zmapovat klíčové procesy firmy. Je také možné je ohodnotit z pohledu nejlepšího známého fungování těchto procesů v ostatních IT firmách.

 

Obsah služby

Porovnejme dvě společnosti s velmi podobnou činností. Jedna velmi rychle roste a dosahuje zisku, druhá nemá zdaleka takové výsledky. V čem je mezi nimi klíčový rozdíl? Je to způsob organizace firemních procesů. Vnitřní nastavení procesů, včetně mechanismů jejich kontroly a personálního pokrytí, rozhoduje o úspěchu či neúspěchu společnosti.

 

Služba mapuje aktuální stav klíčových procesů (a jejich podprocesů) ve firmě. Porovnává je s aktuálně nejlepším známým stavem. Procesy jsou mapovány ve čtyřech úrovních:

·       Posouzení aktuální mocnosti procesu vzhledem k velikosti organizace

·       Verbální posouzení klíčových znaků procesů

·       Zhodnocení tvrdých a měkkých metrik procesu

·       Existence a hodnoty KPI u procesů (Key Performace Indicator)

 

Mezi klíčové procesy IT firmy patří:

·       Proces řízení společnosti

·       Oslovování potenciálních zákazníků (marketing)

·       Průchod obchodního případu firmou

·       Sjednání subdodávek a nákup služeb/zboží

·       Postup realizace projektů

·       Vývoj produktů

·       Zpracování supportních zakázek

·       Řízení vztahů se zákazníky/partnery

·       Řízení lidských zdrojů (HR procesy)

·       Finanční procesy

U každého klíčového procesu je možné vysledovat 10 až 30 důležitých podprocesů.

 

Výstupy služby

Písemná zpráva, která popisuje aktuální stav procesů a to jak v grafické tak slovní formě. Součástí popisu každého procesu je také popis potenciálně ideálního stavu procesu z pohledu výkonu. Tento výstup zohledňuje konkrétní reálie klienta.

 

Přínosy služby

·       Vytipování úzkých míst v procesech s největším potenciálem na zlepšení.

·       Získání reálného obrazu o stavu společnosti (realita vs. maximum možného).

·       Úspora nákladů orientací změn na faktická úzká místa, kde změna přináší největší reálný efekt.

·       Možnost zahájit cílené projekty navýšení produktivity ve společnosti.

  

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby strategického poradenství

 



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

8. a 9.10.2025
Pokročilé techniky vyjednávání

Místo konání: jižní Morava
Umění dovést protistranu k předem naplánované dohodě, a to tak, že je s ní spokojená, je vyvážováno v dnešním světě zlatem.
více>>

30. a 31.10.2025
Manažerská akademie 1. - práce s jednotlivcem

Místo konání: jižní Morava
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

4.-5.11.2025
Projektový management v IT praxi

Místo konání: jižní Morava
Kurz zabývající se dovednostmi naplánovat, řídit a vyhodnotit IT projekt. Kompletní sada nástrojů, praktických návodů a šablon pro špičkového PM.
více>>

10.-11.11.2025
Prezentační dovednosti v IT

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je naučit účastníky jasně vidět, co vytváří špičkovou prezentaci a jak vidět konkrétní vlastní chyby.
více>>

10. a 11.11.2025
Presales prezentace IT řešení

Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz se zaměřuje na postupy návrhu a realizace špičkové presales prezentace.
více>>


Katalogy ke stažení více>>