Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
13.4.2021
Asseco školí management

Pro společnost Asseco Solutions a.s. jsme realizovali kurz „Vedení lidí“, který patří do programu rozvoje managementu ve firmě. více>>

31.3.2022
KODYS piluje obchod.

Společný tým z českého a slovenského KODYSu prošel kurzem Prodej IT řešení, který zároveň plnil roli team buildingu. více>>

17.2.2022
AIMTEC zlepšuje komunikaci.

Skupina konzultantů a projektových manažerů z AIMTEC a.s. prošla kurzem „Profesionální komunikace pro realizační role“. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Postupy analýzy potřeb zákazníků

I525

Kurz se zaměřuje na postupy, kterými konzultant mapuje požadavky zákazníka při nasazování IT řešení. Zpracované výstupy konzultant předává jako podklad pro parametrizaci sytém, nebo provedení programových úprav. 

 

Určení kurzu

·        Účastník: support management, support pracovníci, konzultanti, vývojáři.

·        Úroveň znalostí problematiky: začátečník až velmi pokročilý.

 

Termín kurzu

·        10. a 11.5.2022

 

Místo kurzu

·        jižní Morava

 

Cíle kurzu

Mapování potřeb zákazníků je jeden z klíčových úkolů konzultantů na projektu. Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat. Kurz se zaměřuje jak na korektní postupy analýzy u zákazníka, tak na část dokumentační. Kurz je doplněn o praktická cvičení.

 

Detailní obsah kurzu

·        Co znamená „zpracuj analýzu“

o   Činnost analýzy a činnost návrhu

·        Analýza a návrh jako součást projektové metodiky;

·        Nejčastější chyby při tvorbě analýzy a návrhu řešení;

·        Metodické postupy analýzy a návrhu;

o   Postup plné analýzy

o   Postupy rozdílové analýzy

·        Procesní pochopení zákazníka jako základ definice rozsahu analýzy

o   Dovednost sestavit mapu procesů

o   Navázání obsahu analýzy na seznam řešených procesů

o   Vazba procesů zákazníka na postupy rozdílové analýzy

·        Rozlišení potřeb a požadavků zákazníka;

o   Potřeba – proč zákazník věc potřebuje;

o   Požadavek – očekáváný budoucí stav;

o   Postup zjišťování potřeb

·        Metody oceňování požadavků zákazníka;

o   Obhajoba požadované ceny;

·        Dotazování zákazníku v rámci analýzy;

o   Korektní otázky;

o   Potvrzování výstupů;

o   Redukce nedorozumění při zpracování analýzy

·        Obhajoba navrhovaných postupů u zákazníka;

·        Postupy změny nereálného požadavku zákazníka;

·        Dokumentace svázaná s analýzou potřeb (vzory k volnému využití);

o   Analýza funkčních požadavků a Návrh systému;

o   Vzory rozdílové analýzy;

o   Procesní schémata;

o   Pracovní postupy

·        Ověřování kvality dodávky v kontextu obsahu analýzy a návrhu systému;

·        Nácvik průběhu analytické schůzky u zákazníka;

·        Principy personální organizace při tvorbě analýzy;

 

Cena kurzu za účastníka

Obsah v ceně:

Cena bez DPH

·        školící materiály a ostatní potřebné pomůcky

·        certifikát absolvování kurzu a ocenění pro nejlepšího z kurzu

·        občerstvení a stravování po dobu trvání kurzu

19.800Kč



Přihláška na kurzy
Pro přihlášení na
veřejné kurzy zde naleznete více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

12.-13.7.2022
Marketing v IT prostředí

Místo konání: Praha
Dvoudenní intenzivní kurz zaměřený na rozvoj dovedností lidí, kteří odpovídají v IT firmě za marketing, nebo se podílejí na definici marketingové strategie firmy.
více>>

18.-19.7.2022
Dovednosti pro řízení IT projektů

Místo konání: jižní Morava
Kurz zabývající se dovednostmi naplánovat, řídit a vyhodnotit IT projekt. Kompletní sada nástrojů, praktických návodů a šablon pro špičkového PM.
více>>

25.-26.7.2022 Techniky manipulací
Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz je zaměřený na rozpoznání, případně využití manipulativních technik v každodenním pracovním i soukromém životě.
více>>

29.7.2022
Time management v IT prostředí

Místo konání: Praha
Zahlcují Vás pracovní úkoly nad Vaši časovou možnost? Kurz Vám pomůže dosáh-
nout efektivního využití Vaše-
ho času v dynamickém pros-
tředí IT společností.
více>>


Katalogy ke stažení více>>