Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
4.8.2025
IPESOFT ladí vyjednávání konzultantů.

Pro společnost IPESOFT jsme realizovali firemní kurz Vyjednávání a asertivní komunikace se zákazníkem, primárně určená pro realizační role na projektech. Cílem kurzu bylo zlepšit práci s požadavky zákazníků. více>>

10.7.2025 Rozvoj obchodu pro StringData.
Cílem kurzu Prodej IT řešení bylo směřování obchodu na aktivní prodej a posilování vztahů se zákazníkem, což jsou klíčové aktivity pro úspěšný prodej a account management u velkých zákazníků. více>>

16.6.2025
Vedení lidí pro Asseco Solutions.

Pro Asseco Solutions a.s. realizujeme manažerské školení, které firma poskytuje všem svým vedoucím pracovníkům. Součástí kurzu je i intenzivní zpětná vazba pro účastníky na jejich silné stránky a výzvy k rozvoji pří práci s lidmi. více>>

14.4.2025
SEYFOR pro konzultanty.

Pro jednu z divizí SEYFOR a.s. v průběhu první poloviny roku 2025 školíme řadu krátkých soft-skill kurzů na různá témata určené primárně pro realizační role. více>>

2.2.2025
Marketingový workshop pro SOFTIP.

Pro společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali workshop/školení na téma moderního marketingu IT firmy. Cílem akce bylo otevření diskuze o směřování a cílech marketingu. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Definice produktů a jejich cílových segmentů

Formou moderovaných workshopů pomáhá klientům definovat jejich produkty. Produktem se myslí věc, služba nebo konkrétní řešení. Produkt pak tvoří ucelený popis, který říká CO, KAM, ZA KOLIK, PROČ a JAK prodávat.

 

Obsah služby

Překvapivě nízká úroveň abstraktního myšlení ve společnosti vyžaduje i u tak obtížných komodit, jako je SW nebo služby, definovat co nejkonkrétnější „balíčky“, které se nazývají PRODUKTY. Ukazuje se, že geniálně vyvinuté řešení pro jednoho zákazníka je velmi obtížně znovu prodatelné, pokud nesplňuje právě charakteristiku „produktu“. Například i vývoj řešení na zakázku je nutné chápat a definovat jako „produkt“.

 

Aby byl „produkt“ uchopitelný pro obchodníky i zákazníky, musí jeho definice minimálně obsahovat následující body:

·        Obchodní jméno

·        Definici cílové skupiny (segmentu) zákazníků

·        Vytipované negativní situace u zákazníka, které má odstranit

·        Vytipované přínosy, které zákazník zakoupením získá

·        Definici procesu prodeje

·        Definovanou cenu za konkrétní rozsah

Skupina dalších kritérií může detailněji definovat produkt a zvýšit tak šanci jeho prodeje.

 

Cílem služby je na workshopu definovat produktovou mapu a následně základní teze definice jednotlivých produktů podle výše uvedených bodů. Produktovou mapou se rozumí přehled, tabulka nejčastěji tvořená segmenty zákazníků a procesy, které pokrýváme nebo plánujeme pokrýt. Účastníci workshopu mají za úkol připravit konkrétní podklady.

 

Výstupy služby

Písemný dokument obsahující produktovou mapu a definici dílčích produktů. U produktů, které teprve mají být do portfolia zavedeny, pak dokument obsahuje časový plán kroků formou úkolů.

 

Přínosy služby

·        Významná úspora času oproti interní definici produktů (bez řízeného workshopu)

·        Zvýšení úspěšnosti obchodu

·        Navýšení opakovatelnosti prodejů

·        Podklady pro plán cíleného rozšíření produktového portfolia

·        Možnost plánovat prodejní cíle konkrétních produktů a tím i plánovat realizační kapacity

·        Podklad pro znalostní mapu společnosti

·        Sjednocení pohledů účastníků na produktové portfolio

 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby strategického poradenství



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

8. a 9.10.2025
Pokročilé techniky vyjednávání

Místo konání: jižní Morava
Umění dovést protistranu k předem naplánované dohodě, a to tak, že je s ní spokojená, je vyvážováno v dnešním světě zlatem.
více>>

30. a 31.10.2025
Manažerská akademie 1. - práce s jednotlivcem

Místo konání: jižní Morava
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

4.-5.11.2025
Projektový management v IT praxi

Místo konání: jižní Morava
Kurz zabývající se dovednostmi naplánovat, řídit a vyhodnotit IT projekt. Kompletní sada nástrojů, praktických návodů a šablon pro špičkového PM.
více>>

10.-11.11.2025
Prezentační dovednosti v IT

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je naučit účastníky jasně vidět, co vytváří špičkovou prezentaci a jak vidět konkrétní vlastní chyby.
více>>

10. a 11.11.2025
Presales prezentace IT řešení

Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz se zaměřuje na postupy návrhu a realizace špičkové presales prezentace.
více>>


Katalogy ke stažení více>>