Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
4.8.2025
IPESOFT ladí vyjednávání konzultantů.

Pro společnost IPESOFT jsme realizovali firemní kurz Vyjednávání a asertivní komunikace se zákazníkem, primárně určená pro realizační role na projektech. Cílem kurzu bylo zlepšit práci s požadavky zákazníků. více>>

10.7.2025 Rozvoj obchodu pro StringData.
Cílem kurzu Prodej IT řešení bylo směřování obchodu na aktivní prodej a posilování vztahů se zákazníkem, což jsou klíčové aktivity pro úspěšný prodej a account management u velkých zákazníků. více>>

16.6.2025
Vedení lidí pro Asseco Solutions.

Pro Asseco Solutions a.s. realizujeme manažerské školení, které firma poskytuje všem svým vedoucím pracovníkům. Součástí kurzu je i intenzivní zpětná vazba pro účastníky na jejich silné stránky a výzvy k rozvoji pří práci s lidmi. více>>

14.4.2025
SEYFOR pro konzultanty.

Pro jednu z divizí SEYFOR a.s. v průběhu první poloviny roku 2025 školíme řadu krátkých soft-skill kurzů na různá témata určené primárně pro realizační role. více>>

2.2.2025
Marketingový workshop pro SOFTIP.

Pro společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali workshop/školení na téma moderního marketingu IT firmy. Cílem akce bylo otevření diskuze o směřování a cílech marketingu. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Definice požadavků na změnu infrastruktury

Firemní procesy a jejich realizace se dnes neobejdou bez podpory rozsáhlé IT infrastruktury. Cílem služby je definovat podle plánovaného cílového stavu procesu požadavky na firemní infrastruktury. Ty pak mohou sloužit jako zadání k internímu vývoji nebo jako zadání dodavateli.

 

Obsah služby

Cílem služby je přinést do oblasti rozvoje firemní IT infrastruktury pohled strategický a manažerský. Firemní IT infrastruktura je výrobní prostředek, který má poskytovat požadované výstupy pro dosažení výkonu procesu. Konkrétní technologické prostředí hraje pouze podpůrnou roli.

 

Příkladem může být, zda informační systém s minimálním zpožděním za realitou poskytuje vedoucímu projektu přehled o stavu rozpracovanosti dílčích úkolů (business rovina). Zda se jedná o český nebo zahraniční SW v tomto bodě nehraje roli (preference technologie).

 

Služba přináší seřazený seznam potřebných změn stávající IT infrastruktury k posílení výkonnosti procesů firmy. Nejčastěji se podpora IT infrastrukturou zaměřuje na procesy:

·       Poskytování manažerských KPI a metrik pro řízení firmy

·       Řízení realizace nových obchodů

·       Rozpočtování a řízení realizace projektů

·       Efektivní zpráva stávající zákaznické/partnerské základny (Account Management)

·       Technická podpora stávajících zákazníků a její automatizace

·       Automatizace prodeje

·       Efektivní organizace lidských zdrojů na zakázkách

·       Efektivní šíření znalostí uvnitř společnosti

 

 

Výstupy služby

Písemný dokument obsahující v pořadí podle návratnosti seřazené požadavky na změnu stávající IT infrastruktury k posílení výkonu firemních procesů. Dodatkem je také odkaz na současné technologické možnosti (bez preference) k realizaci těchto požadavků. Výstupní dokument může sloužit jako zadání pro výběrové řízení nebo interní vývoj.

 

Přínosy služby

·       Zvýšení výkonu firemních procesů

·       Snížení nákladů na investice do IT jejich smysluplným provázáním s výkony firemních procesů.

·       Rychlejší návratnost investovaného rozpočtu do rozvoje IT navázáním na klíčové změny pro navýšení výkonu společnosti.

·       Přenesení požadavku na IT infrastrukturu do manažersky srozumitelného pohledu.

 

  

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby strategického poradenství

 



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

14.-15.1.2026
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>

21. -23.1.2026
Prodej IT řešení - Trust IT Selling

Místo konání:jižní Morava
Být úspěšný v IT obchodě znamená zvládnout řízené budovaní vztahů a vyvolání zájmu o naše řešení. Ti nejlepší používají „Trust IT Selling“.
více>>

28.-29.1.2026
Projektový management v IT praxi

Místo konání: jižní Morava
Kurz zabývající se dovednostmi naplánovat, řídit a vyhodnotit IT projekt. Kompletní sada nástrojů, praktických návodů a šablon pro špičkového PM.
více>>

4-5.2.2026
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

11.- 12.2.2026
Manažerská akademie 2 - řízení týmu

Místo konání: Praha
Intenzivní dvoudenní kurz, který se zaměřuje na rozvoj a procvičení technik vedení týmů.
více>>

18. a 19.2.2026
Pokročilé techniky vyjednávání

Místo konání: jižní Morava
Umění dovést protistranu k předem naplánované dohodě, a to tak, že je s ní spokojená, je vyvážováno v dnešním světě zlatem.
více>>


Katalogy ke stažení více>>