Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

6.3.2024
Krizový management projektů pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme v jejím sídle v Žilině realizovali firemní kurz Krizový management IT projektů. více>>

26.2.2024
Manažerská akademie pro Yunex Traffic

Pro vývojové centrum Yunex Traffic jsme realizovali vzdělávání středního managementu v rámci kurzů Manažerské akademie. více>>

3.12.2023
Prodej IT řešení pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz Efektivní prodej IT řešení. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Definice požadavků na změnu infrastruktury

Firemní procesy a jejich realizace se dnes neobejdou bez podpory rozsáhlé IT infrastruktury. Cílem služby je definovat podle plánovaného cílového stavu procesu požadavky na firemní infrastruktury. Ty pak mohou sloužit jako zadání k internímu vývoji nebo jako zadání dodavateli.

 

Obsah služby

Cílem služby je přinést do oblasti rozvoje firemní IT infrastruktury pohled strategický a manažerský. Firemní IT infrastruktura je výrobní prostředek, který má poskytovat požadované výstupy pro dosažení výkonu procesu. Konkrétní technologické prostředí hraje pouze podpůrnou roli.

 

Příkladem může být, zda informační systém s minimálním zpožděním za realitou poskytuje vedoucímu projektu přehled o stavu rozpracovanosti dílčích úkolů (business rovina). Zda se jedná o český nebo zahraniční SW v tomto bodě nehraje roli (preference technologie).

 

Služba přináší seřazený seznam potřebných změn stávající IT infrastruktury k posílení výkonnosti procesů firmy. Nejčastěji se podpora IT infrastrukturou zaměřuje na procesy:

·       Poskytování manažerských KPI a metrik pro řízení firmy

·       Řízení realizace nových obchodů

·       Rozpočtování a řízení realizace projektů

·       Efektivní zpráva stávající zákaznické/partnerské základny (Account Management)

·       Technická podpora stávajících zákazníků a její automatizace

·       Automatizace prodeje

·       Efektivní organizace lidských zdrojů na zakázkách

·       Efektivní šíření znalostí uvnitř společnosti

 

 

Výstupy služby

Písemný dokument obsahující v pořadí podle návratnosti seřazené požadavky na změnu stávající IT infrastruktury k posílení výkonu firemních procesů. Dodatkem je také odkaz na současné technologické možnosti (bez preference) k realizaci těchto požadavků. Výstupní dokument může sloužit jako zadání pro výběrové řízení nebo interní vývoj.

 

Přínosy služby

·       Zvýšení výkonu firemních procesů

·       Snížení nákladů na investice do IT jejich smysluplným provázáním s výkony firemních procesů.

·       Rychlejší návratnost investovaného rozpočtu do rozvoje IT navázáním na klíčové změny pro navýšení výkonu společnosti.

·       Přenesení požadavku na IT infrastrukturu do manažersky srozumitelného pohledu.

 

  

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby strategického poradenství

 



Přihláška na kurzy
Aktuálně otevřené kurzy
Termíny aktuálně otevřených kurzů
více>>

21.-22.8..2024
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>

27.-28.8.2024
Projektový management v IT praxi

Místo konání: jižní Morava
Kurz zabývající se dovednostmi naplánovat, řídit a vyhodnotit IT projekt. Kompletní sada nástrojů, praktických návodů a šablon pro špičkového PM.
více>>

10.-11.9.2024 Techniky manipulací
Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz je zaměřený na rozpoznání, případně využití manipulativních technik v každodenním pracovním i soukromém životě.
více>>

17.-18.9.2024
Profesionální komunikace pro konzultanty a support

Místo konání:jižní Morava
Cílem kurzu je zlepšit úroveň komunikace mezi realizační částí firmy a tím dosahovat v průběhu projektů/podpor větší spokojenosti.
více>>


Katalogy ke stažení více>>