Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
20.1.2025
Vedení hybridních týmu pro Ipesoft

Pro slovenskou firmu Ipesoft jsme realizovali firemní kurz specifik vedení týmu, kde alespoň jeho část pracuje výhradně na home office, nebo na různých lokacích (hybridní tým). více>>

28.11.2024
Akvizční prodej pro SOFTIP

Pro slovenskou společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali kurz zaměření na vytváření nových obchodních příležitostí. více>>

11.10.2024
Vedení lidí v týmu pro IDC

Pro společnost IDC jsme realizovali kurz Vedení lidí pro team lídry skupin vývojářů a analytiků poskytující služby vnitřním zákazníkům. více>>

17.5.2024
Vyjednávání pro obchod v AIMTECu

AIMTEC, a.s. věnuje rozvoji lidí tradičně velkou pozornost. Skupina obchodníků prošla školením Pokročilé techniky jednání a vyjednávání. více>>

25.4.2024
Asseco rozvíjí Account management

Pro Asseco Solutions a.s. jsme realizovali dva běhy kurzu Account Management, jejichž cílem je dále posílit kvalitu péče o stávající zákazníky. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Definice požadavků na změnu infrastruktury

Firemní procesy a jejich realizace se dnes neobejdou bez podpory rozsáhlé IT infrastruktury. Cílem služby je definovat podle plánovaného cílového stavu procesu požadavky na firemní infrastruktury. Ty pak mohou sloužit jako zadání k internímu vývoji nebo jako zadání dodavateli.

 

Obsah služby

Cílem služby je přinést do oblasti rozvoje firemní IT infrastruktury pohled strategický a manažerský. Firemní IT infrastruktura je výrobní prostředek, který má poskytovat požadované výstupy pro dosažení výkonu procesu. Konkrétní technologické prostředí hraje pouze podpůrnou roli.

 

Příkladem může být, zda informační systém s minimálním zpožděním za realitou poskytuje vedoucímu projektu přehled o stavu rozpracovanosti dílčích úkolů (business rovina). Zda se jedná o český nebo zahraniční SW v tomto bodě nehraje roli (preference technologie).

 

Služba přináší seřazený seznam potřebných změn stávající IT infrastruktury k posílení výkonnosti procesů firmy. Nejčastěji se podpora IT infrastrukturou zaměřuje na procesy:

·       Poskytování manažerských KPI a metrik pro řízení firmy

·       Řízení realizace nových obchodů

·       Rozpočtování a řízení realizace projektů

·       Efektivní zpráva stávající zákaznické/partnerské základny (Account Management)

·       Technická podpora stávajících zákazníků a její automatizace

·       Automatizace prodeje

·       Efektivní organizace lidských zdrojů na zakázkách

·       Efektivní šíření znalostí uvnitř společnosti

 

 

Výstupy služby

Písemný dokument obsahující v pořadí podle návratnosti seřazené požadavky na změnu stávající IT infrastruktury k posílení výkonu firemních procesů. Dodatkem je také odkaz na současné technologické možnosti (bez preference) k realizaci těchto požadavků. Výstupní dokument může sloužit jako zadání pro výběrové řízení nebo interní vývoj.

 

Přínosy služby

·       Zvýšení výkonu firemních procesů

·       Snížení nákladů na investice do IT jejich smysluplným provázáním s výkony firemních procesů.

·       Rychlejší návratnost investovaného rozpočtu do rozvoje IT navázáním na klíčové změny pro navýšení výkonu společnosti.

·       Přenesení požadavku na IT infrastrukturu do manažersky srozumitelného pohledu.

 

  

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby strategického poradenství

 



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

25. -27.2.2025
Prodej IT řešení - Trust IT Selling

Místo konání:jižní Morava
Být úspěšný v IT obchodě znamená zvládnout řízené budovaní vztahů a vyvolání zájmu o naše řešení. Ti nejlepší používají „Trust IT Selling“.
více>>

5. a 6.3.2025
Manažerská akademie 1. - práce s jednotlivcem

Místo konání: jižní Morava
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

26.-27.3.2025
Manažerská akademie 2 - řízení týmu

Místo konání: Praha
Intenzivní dvoudenní kurz, který se zaměřuje na rozvoj a procvičení technik vedení týmů.
více>>

2.-3.4.2025
Postupy analýzy potřeb zákazníků

Místo konání: jižní Morava
Cílem dvoudenního kurzu je zdokonalit účastníky v tom, jak při tvorbě analýzy a následného návrhu řešení postupovat.
více>>

16.4.2025
Prospect call

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je připravit účastníky na aktivní telefonické hovory s novými klienty tak, aby v co největším počtu hovorů dosáhli plánovaného cíle.
více>>

13.-14.5.2025
Account management

Místo konání: Praha
Kurz se zabývá technikami plánování a řízení obchodů s portfoliem současných zákazníků tak, abychom dosáhli maximálního zisku a příjmů s nejmenší námahou.
více>>


Katalogy ke stažení více>>