Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
4.8.2025
IPESOFT ladí vyjednávání konzultantů.

Pro společnost IPESOFT jsme realizovali firemní kurz Vyjednávání a asertivní komunikace se zákazníkem, primárně určená pro realizační role na projektech. Cílem kurzu bylo zlepšit práci s požadavky zákazníků. více>>

10.7.2025 Rozvoj obchodu pro StringData.
Cílem kurzu Prodej IT řešení bylo směřování obchodu na aktivní prodej a posilování vztahů se zákazníkem, což jsou klíčové aktivity pro úspěšný prodej a account management u velkých zákazníků. více>>

16.6.2025
Vedení lidí pro Asseco Solutions.

Pro Asseco Solutions a.s. realizujeme manažerské školení, které firma poskytuje všem svým vedoucím pracovníkům. Součástí kurzu je i intenzivní zpětná vazba pro účastníky na jejich silné stránky a výzvy k rozvoji pří práci s lidmi. více>>

14.4.2025
SEYFOR pro konzultanty.

Pro jednu z divizí SEYFOR a.s. v průběhu první poloviny roku 2025 školíme řadu krátkých soft-skill kurzů na různá témata určené primárně pro realizační role. více>>

2.2.2025
Marketingový workshop pro SOFTIP.

Pro společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali workshop/školení na téma moderního marketingu IT firmy. Cílem akce bylo otevření diskuze o směřování a cílech marketingu. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Development centrum

Služba, která kromě znalostí (vědí jak) ověřuje také dovednosti (prakticky to umí) a postoje (chtějí to dělat) respondentů vůči potřebám určité pracovní pozice. Realizuje se nejčastěji kombinací testů, simulací reálných situací a pohovorů. Bývá detailním podkladem pro vzdělávací plán.

 

Obsah služby

Principem development centra je zhodnocení potřeb rozvoje respondentů vzhledem k jejich pracovní pozici s cílem poskytovat kvalitnější výsledky. Hodnocení provádí skupina hodnotitelů (assesoři). Tato skupina se dělí na dvě části. Externí (zajišťuje dodavatel DC) a interní (vytipovaný manažer/manažeři z firmy). Skupina interních hodnotitelů je před zahájením DC vyškolena na všechny potřebné hodnotící úkony.  

 

Účastníci DC jsou rozřazení do skupin po pěti až šesti osobách. Každá testovaná skupina má navržen testovací program v délce jednoho dne. Paralelně mohou být testovány až dvě skupiny. Maximální kapacita je tedy 12osob/den.

 

Navržené postupy development centra se zaměřují v každé mapované oblasti na tři úrovně:

·        Znalosti - respondent zná správný postup.

·        Dovednosti  - dokáže aktivně aplikovat „znalost“ v praxi.

·        Postoje - zda chce znalosti a dovednosti využívat.

 

Zmapování všech tří úrovní v každé oblasti je prováděno následující nástroji:

·        Test - primárně orientován na zjištění znalosti DC.

·        Simulace situací z praxe (individuální a skupinové) - simulací se rozumí řešení konkrétní situace mezi účastníky z jejich pracovního života. Tato je následně pozorována hodnotiteli. Slouží ke zjištění  dovedností účastníka.

·        Osobní pohovor 1:1 - slouží zejména ke zjištění postojů účastníka DC. Ten vede zkušený psycholog.

 

Výstupy služby

Výstupem služby jsou individuální zprávy pro účastníky DC a pro zadavatele navíc sumární zpráva. Jak individuální zprávy, tak sumární obsahují doporučení dalších vzdělávacích kroků vhodných pro konkrétního respondenta ve vztahu k jeho pozici nebo osobnosti. Je možné dohodnout výslednou prezentaci výsledků zadavateli.

 

Přínosy služby

·        Zpětná vazba respondentům, která jim umožní další osobní růst.

·        Odhalení potenciálních slabých míst, která vedou ke snižování výkonu v procesech, které testované osoby vykonávají.

·        Nejpřesnější podklad pro tvorbu vzdělávacího plánu.

·        Finanční úspory v následném vzdělávání díky 100% cílenému zaměření kurzů na potřeby konkrétních zaměstnanců.

 

 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby personálního poradenství

 



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

30. a 31.10.2025
Manažerská akademie 1. - práce s jednotlivcem

Místo konání: jižní Morava
Cílem je rozvoj osobnosti manažera prostřednictvím osvojení ucelené sady technik a dovedností nezbytných pro efektivní motivaci a řízení jednotlivce.
více>>

4.-5.11.2025
Projektový management v IT praxi

Místo konání: jižní Morava
Kurz zabývající se dovednostmi naplánovat, řídit a vyhodnotit IT projekt. Kompletní sada nástrojů, praktických návodů a šablon pro špičkového PM.
více>>

10.-11.11.2025
Prezentační dovednosti v IT

Místo konání: jižní Morava
Cílem kurzu je naučit účastníky jasně vidět, co vytváří špičkovou prezentaci a jak vidět konkrétní vlastní chyby.
více>>

10. a 11.11.2025
Presales prezentace IT řešení

Místo konání: jižní Morava
Dvoudenní kurz se zaměřuje na postupy návrhu a realizace špičkové presales prezentace.
více>>


Katalogy ke stažení více>>