Logo
   
 
Hledej:
Aktuality
4.8.2025
IPESOFT ladí vyjednávání konzultantů.

Pro společnost IPESOFT jsme realizovali firemní kurz Vyjednávání a asertivní komunikace se zákazníkem, primárně určená pro realizační role na projektech. Cílem kurzu bylo zlepšit práci s požadavky zákazníků. více>>

10.7.2025 Rozvoj obchodu pro StringData.
Cílem kurzu Prodej IT řešení bylo směřování obchodu na aktivní prodej a posilování vztahů se zákazníkem, což jsou klíčové aktivity pro úspěšný prodej a account management u velkých zákazníků. více>>

16.6.2025
Vedení lidí pro Asseco Solutions.

Pro Asseco Solutions a.s. realizujeme manažerské školení, které firma poskytuje všem svým vedoucím pracovníkům. Součástí kurzu je i intenzivní zpětná vazba pro účastníky na jejich silné stránky a výzvy k rozvoji pří práci s lidmi. více>>

14.4.2025
SEYFOR pro konzultanty.

Pro jednu z divizí SEYFOR a.s. v průběhu první poloviny roku 2025 školíme řadu krátkých soft-skill kurzů na různá témata určené primárně pro realizační role. více>>

2.2.2025
Marketingový workshop pro SOFTIP.

Pro společnost SOFTIP a.s. jsme realizovali workshop/školení na téma moderního marketingu IT firmy. Cílem akce bylo otevření diskuze o směřování a cílech marketingu. více>>

Odkazy
Testování soft-skills znalostí
Wiseman je tvůrce testů pro většinu oblastí soft-skills znalostí zaměstnanců IT firem. Porovnejte se s více než 3.000 lidmi z IT. více>>

Víte, že?
Sestavením
individuálně orientovaného vzdělávacího plánu pro vaše zaměstnance můžete snížit náklady na vzdělávání a zvýšit spokojenost zaměstnanců? více>>

 
Testování míry inovace dosažené vzděláváním

Cílem služby je zmapovat a změřit přínosy konkrétního vzdělávacího projektu. Provádí se prostřednictvím vytvoření snímku nad skupinou respondentů před projektem a po jeho realizaci. Příkladem může být spokojenost zákazníků s chováním supportu.

 

Obsah služby

Služba se zaměřuje na ověření dosažení plánovaných cílů vzdělávacího projektu. Vzdělávací projekty jsou obecně zaměřeny na dosažení dvou skupin cílů.

 

Cíle stanovené tvrdou metrikou

Tvrdé metriky jsou založeny na exaktně změřitelných podkladech. Patří mezi ně například percentuální úspěšnost dosažení obchodu, ziskovost, obrat nebo utilizace zdrojů na projektech. Takovéto metriky mají většinou přímou souvislost s celkovou výkonností organizace.   

 

Cíle stanovené měkkou metrikou

Měkké metriky vyjadřují subjektivní hodnocení určitého stavu procesu. Například spokojenost zákazníků se supportem, vnímání našich obchodníků v průběhu procesu nebo úroveň respektu nadřízeného u podřízených. Měkké metriky se měří nejčastěji formou dotazníků, které obsahují transformační tabulky stavů pro jednoznačné vyjádření.

 

Dosažené zlepšení se měří porovnáním několika „snímků“ metrik. Jeden „snímek“ se provádí před zahájením vzdělávacího projektu, další minimálně jeden s odstupem po ukončení vzdělávacího projektu.

 

Výstupy služby

Výstupem služby je písemný dokument, porovnávající stav před a po vzdělávacím projektu. Výstupy jsou prezentovány v grafické podobě. Každá osa prezentuje jednu ze sledovaných metrik. Barevně jsou označeny dosažené hodnoty jednotlivých snímků. Následuje slovní komentář a možnosti dalšího rozvoje. Je také možné zahrnout finanční kalkulaci návratnosti vzdělávací služby.

 

Přínosy služby

·        Prokázání reálných výsledků vzdělávacího projektu

·        Možnost navázat vzdělávací projekt na konkrétní cíle změny ve firmě

·        Vyčíslení přínosů vzdělávacího projektu

 


 

Zpět na přehled služeb

Zpět na služby personálního poradenství

 



Přihláška na kurzy
Pro více informací o kurzech nebo pro přihlášení na veřejne kurzy
kontaktuje nás na e-mailu: info@wiseman.cz více>>

Aktuálně otevřené kurzy
Termíny všech vypsaných kurzů zde
více>>

9.12.2025
Time management v IT prostředí

Místo konání: jižní Morava
Zahlcují Vás pracovní úkoly nad Vaši časovou možnost? Kurz Vám pomůže dosáh-
nout efektivního využití Vaše-
ho času v dynamickém pros-
tředí IT společností.
více>>

10.-11.12.2025
Zvládání stresových situací

Místo konání: jižní Morava
Kurz probírá techniky ke zvládnutí stresových situací tak, aby se úspěšně řešily a nevedly k negativním následkům.
více>>

8. a 9.1.2026
Pokročilé techniky vyjednávání

Místo konání: jižní Morava
Umění dovést protistranu k předem naplánované dohodě, a to tak, že je s ní spokojená, je vyvážováno v dnešním světě zlatem.
více>>

14.-15.1.2026
Manažerská akademie 3 - motivace hodnocením

Místo konání: Praha
Kurz se zaměřuje na pravidelné hodnocení práce podřízených. Nedostatek zpětné vazby patří mezi tři nejsilnější demotivující faktory zaměstnanců.
více>>

21. -23.1.2026
Prodej IT řešení - Trust IT Selling

Místo konání:jižní Morava
Být úspěšný v IT obchodě znamená zvládnout řízené budovaní vztahů a vyvolání zájmu o naše řešení. Ti nejlepší používají „Trust IT Selling“.
více>>


Katalogy ke stažení více>>